Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Da kan jeg bare si det at, det blir ikke noe kjøp av bil før om noen år desverre....

 

Jeg møtte på Jobb i går kl 08.00 og fikk streng beskjed av sjefen at jeg ikke måtte kjøpe bil!

 

I stedet gav han meg nøkkelen til en Sølvgrå 2006mod Touran 2.0TDI (140hk) kjørt 32000km, som en del av lærling lønna mi:D

 

Utstyr:

 

- Skinnseter

- Navigasjon

- Coming home/leaving home ?

- Xenon

- Øyelokk

- Tak Spoiler

- Rails

- Chrome speilkapper

- DSG kasse

- Sportsunderstell ( senket 30mm eller 40mm.)

- Kjøre computer

- Cruise kontr.

Osv.. :)

 

Wee..!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg møtte på Jobb i går kl 08.00 og fikk streng beskjed av sjefen at jeg ikke måtte kjøpe bil!

 

I stedet gav han meg nøkkelen til en Sølvgrå 2006mod Touran 2.0TDI (140hk) kjørt 32000km, som en del av lærling lønna mi:D

 

Betyr det at du går ned i lønn (utbetalt) eller regnes dette som en pen bonus utøver det du har utbetalt i dag?

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den som firmabil eller?

Da forblir den original da skjønner jeg. :P

Men touran er jo nice bil. Den sorte jeg la ut bilde av er tilsalgs nå..

:)

 

Yes, blir som firmabil, men jeg får gjøre akkuratt hva jeg vil med den:) Får også Nye sommerfelger av jobben (som jeg sikkert får velge ut selv) til neste vår, samt jeg skal montere Xenon i spredere..

 

Ellers så er det ikke stort mer å gjøre med den da den er sota helt frem med 35% på siderutene fremme og 15% på dem bak, Øyelokk, senket, spoiler, chrome speilhus, lakkert hele nedre del av fanger samt grillene og grøft-deksel.:)

 

En helt grei bil til å være gratis:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du går ned i lønn (utbetalt) eller regnes dette som en pen bonus utøver det du har utbetalt i dag?

 

/M

 

Jeg har vanlig lærling lønn, men i og med at jeg må reise ut å selge oss inn til nye kunder, samt supplere produkter så er det jo behov for bil. :) Så dette er fullt lovlig av eier. :)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello gutter!

 

Da er jeg hjemme igjen fra en heeeeerlig 8dagers ferie i Rhodos med 36grader i skyggen og 32grader i sjøen!:D

 

Jeg betaler ingen ting i mnd, og ingen ting til sjefen. Alt jeg betaler er drivstoff (diesel = rimelig) :):)

 

Om jeg skal bruke den etter arbeidstid så er jeg skattepliktig. Da må jeg ut med ett årsbeløp til staten, men etter hva jeg har hørt så er ikke dette store summen.:)

 

Jeg har akkuratt fått hentet bilen så jeg har ikke fått ryddet ut av den eller noen ting.

Bilder kommer når jeg har fått fjernet dekor og lagt litt egen personlighet i lakkpleie. :)

Det blir også montering seff av Xenon i spredere. Regner med jeg bruker 10000K denne gang. Sølv bil med sterke blålige lys er show:op:

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vi kaller en god deal, du får det til for deg selv Jean=))

 

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii Thomas!!!:)

Hvordan går det!?

 

mhm:)! Hentet bilen i dag, er herlig å vite at den er "min"!:) Gleder meg mer til å rense den, får en helt annen feeling, for da er liksom bilen mer din "ubrukt":)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii Thomas!!!:)

Hvordan går det!?

 

mhm:)! Hentet bilen i dag, er herlig å vite at den er "min"!:) Gleder meg mer til å rense den, får en helt annen feeling, for da er liksom bilen mer din "ubrukt":)

 

Hallao mister! Alt bra her vettu, hatt det sykt travelt med jobb og hardtrening på ettermiddagene så blir ikke mye tid til overs.

Da var du kommet hjem ja, misunner deg for den sydenturen=)

Gratulerer med bilen, artige greier=))

Du må få gang på rens ja, så kan du få den gode feelingen:P

Gir deg en lyd i nærmeste fremtid, må få en oppdatering fra turen og den nye Touraneieren=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du har i gang planene igjen jean :)

 

OM du har planer om bilkjøp i nåkommende nåtid, så vet du godt hva slags bil jeg du vil skal ha :P hehe

 

Ja, var nice at jeg fikk Gratis bil gitt.

 

Tenker du på A6 Shadowline?

 

Blir nok ikke bilkjøpt før om noen år kan jeg tenke meg:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår