Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er sikkert bra den,men ka hjelpe det når det e feil farge=) hehe

 

Feil farge?

 

hva snakker du om peace maker?

 

Har ikke nevnt noe om farge din ape!;)

 

Fargen er vel ganske mørk grå.. Nermere sort.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet, men gir deg et hint, prisen mister:P

 

mhmhmhm, litt dyr.. men blir rett over 3000,- i mnd over 10 år, og sjefen mener jeg kommer til å tjene gode penger.. :wonder:

 

Det er glenn som prøver å lokke meg til å kjøpe noe stort.. :op:

 

Vær bil han ser som er aktuell for meg, hiver han seg på og får meg med. "denne kan du kjøba, som sakt, du komme t å tjena goe penger nå, så du komme isje t å ha prob me å betala osvosv.." Så, eg ska ta ein prat me ann å hørra ka eg klare å få t.. Vis eg e 100% sikker på at eg komme t å klara å betala ner og ford ha ett godt overskudd t å leva på så e jo alt muligt.. :wonder:

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhmhmhm, litt dyr.. men blir rett over 3000,- i mnd over 10 år, og sjefen mener jeg kommer til å tjene gode penger.. :wonder:

 

Det er glenn som prøver å lokke meg til å kjøpe noe stort.. :op:

 

Vær bil han ser som er aktuell for meg, hiver han seg på og får meg med. "denne kan du kjøba, som sakt, du komme t å tjena goe penger nå, så du komme isje t å ha prob me å betala osvosv.." Så, eg ska ta ein prat me ann å hørra ka eg klare å få t.. Vis eg e 100% sikker på at eg komme t å klara å betala ner og ford ha ett godt overskudd t å leva på så e jo alt muligt.. :wonder:

 

Helt sant, alt ettersom hvordan en ser på det:) De bilene er jo herlige så den bilen hadde kledd deg godt for å si det slik=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lenge siden nå!

Liten aktivitet fra min side pga jobb bla...

Men ja.... bilen er tilsalgs den, har mitsubishi outlander på ene hånd og subaru impreza på andre hånd, så jeg blir nok uansett ikke mere å se på audi delen av forumet:)

Nå er jeg meget offtopic, men bare så at du hadde finni annonsen:)

ser at du har solgt selv oxo, det er flott:)

håper på noen inntresserte snart selv:)

lykke til med å finne "nybil".

Men som et bittelite tips fra meg: En impreza 2.0 boxerdiesel Premium, med navi,4wd,bøttestoler,ryggekamera osv osv osv, koster 359.000kr NY :)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16351172&sid=xz8haf1XsvB610128&pos=null&tot=null

 

Denne henter jeg om den fremdeles er tilsalgs om 2 uker:)

 

 

Førstemann til mølla... ;)

Jeg drar nedover og ser på denne imorra og skriver antakelig under kontrakt med engang så du har det noget travelt ;)

 

 

 

neeeeida. Blir nok ikke noe Touran på meg enda gitt.

Men lyst på :)

Ser veldig bra ut denne her så får tro du får kjøpt denne.

Perfekt utgangspunkt til noe som kan bli meget pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann til mølla... ;)

Jeg drar nedover og ser på denne imorra og skriver antakelig under kontrakt med engang så du har det noget travelt ;)

 

 

 

neeeeida. Blir nok ikke noe Touran på meg enda gitt.

Men lyst på :)

Ser veldig bra ut denne her så får tro du får kjøpt denne.

Perfekt utgangspunkt til noe som kan bli meget pent ;)

 

 

!!! De 3 første sekundene der hadde jeg hjertet i halsen! :O

 

DU må ikke skremme meg sånn!:(

 

Jeg ringer ham i morgen for å høre litt om bilen, og få tilsendt noen bilder. Jeg har ikke anledning til å reise opp nå før jeg reiser til Rhodos, så det må bli etter. Håper han kan holde på den i en ukes tid. :wonder:

 

Men hva syntes du/dere om Varebil egentlig?

Baksetene i A4en ble aldri brukt, annet enn til jakker og rot, så egentlig har jeg ikke bruk for noe annet foreløpig. Varebil er jo en aldeles rimelig bil, så økonomisk er den jo. Samt at jeg syntes Touran kan bli utrolig pene med bare små mods.. Votex leppe, lakk av lister, litt krom detaljer i grill, felger, senk og vinge bak. :) Blir det denne så kommer nok RH felger på til våren 2010:)

 

hmm?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!! De 3 første sekundene der hadde jeg hjertet i halsen! :O

 

DU må ikke skremme meg sånn!:(

 

Jeg ringer ham i morgen for å høre litt om bilen, og få tilsendt noen bilder. Jeg har ikke anledning til å reise opp nå før jeg reiser til Rhodos, så det må bli etter. Håper han kan holde på den i en ukes tid. :wonder:

 

Men hva syntes du/dere om Varebil egentlig?

Baksetene i A4en ble aldri brukt, annet enn til jakker og rot, så egentlig har jeg ikke bruk for noe annet foreløpig. Varebil er jo en aldeles rimelig bil, så økonomisk er den jo. Samt at jeg syntes Touran kan bli utrolig pene med bare små mods.. Votex leppe, lakk av lister, litt krom detaljer i grill, felger, senk og vinge bak. :) Blir det denne så kommer nok RH felger på til våren 2010:)

 

hmm?

 

hehe da oppnådde jeg det jeg ønsket! :crazysant: :D

 

Touran er en pen bil som kan bli VELDIG kul og pen med små mods. Igrunn så er det kun senk og store felger som trengs. Men selvsagt er det da mer som følger med.... :rolleyes:

 

Varebil? Tja.. jeg hadde TT en stund og klarte meg fintfint. Men den ble jo byttet ut den også pga plassmangel. Men plassmangel er jo noe du ikke akkurat er foruten når du kjøper en Touran vare. Så kjør på!

Eneste minuset er jo at Touran er jo en helt nydelig familiebil. Da er det jo litt synd å kjøpe varebil da du ikke kan få med familien :P

 

Så aller først, før du skriver kontrakt og handler bil: sjekk om dama er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe da oppnådde jeg det jeg ønsket! :crazysant: :D

 

Touran er en pen bil som kan bli VELDIG kul og pen med små mods. Igrunn så er det kun senk og store felger som trengs. Men selvsagt er det da mer som følger med.... :rolleyes:

 

Varebil? Tja.. jeg hadde TT en stund og klarte meg fintfint. Men den ble jo byttet ut den også pga plassmangel. Men plassmangel er jo noe du ikke akkurat er foruten når du kjøper en Touran vare. Så kjør på!

Eneste minuset er jo at Touran er jo en helt nydelig familiebil. Da er det jo litt synd å kjøpe varebil da du ikke kan få med familien :P

 

Så aller først, før du skriver kontrakt og handler bil: sjekk om dama er gravid ;)

 

Ja kjør på Jean, herlige biler som blir råbra med dine planer=)

PS, er ikke farlig om dama de blir gravid, ved et tilegg i pris så blir det en 5 seter om det skulle bli behov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår