Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig i det! Men som følger tråden så har ikke bilen noen feil eller mangler heller.:) Nå har jeg gitt en aktuell kjøper et par dager for å tenke, også for å prøve ut en 1.6 hvor han selv bor. Om han blir glad i den så kommer han her for å hente bilen min. Så nå står jeg 50/50.. Off:( Lille godbilen min:( Må nesten printe ut noen portretter av bilen å ramme inn, deretter henge dem opp hjemme her i stuen.. Første og beste bil, med rett motor og ekstrem økonomisk!

 

Fra Stavanger - Lillesand brukte jeg en kvart tank:D

Det er faen meg ikke værst!:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det! Men som følger tråden så har ikke bilen noen feil eller mangler heller.:) Nå har jeg gitt en aktuell kjøper et par dager for å tenke, også for å prøve ut en 1.6 hvor han selv bor. Om han blir glad i den så kommer han her for å hente bilen min. Så nå står jeg 50/50.. Off:( Lille godbilen min:( Må nesten printe ut noen portretter av bilen å ramme inn, deretter henge dem opp hjemme her i stuen.. Første og beste bil, med rett motor og ekstrem økonomisk!

 

Fra Stavanger - Lillesand brukte jeg en kvart tank:D

Det er faen meg ikke værst!:)

 

Stemmer, strøken bil og alt i orden så må du få en pris du er fornøyd med:) Alltid vemodig å kvitte seg med bilen, men det gikk overaskende greit etter et par dager uten Audien for min del. Ny bil og nye muligheter;)) Sitter igjen med masse gode minner og ikke minst bilder. Tenkte jeg skulle sende inn bilder til fotosjappa og lage en Audi-perm med bilder av silverB6`en=)) "the best of" hehe

Gi meg et hint når du hører fra kjøper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være første;) Hadde jeg startet med en 2.0T feks så hadde jeg villet hatt en enda større nå, og da tror jeg både at meg og bilen ville blitt kondemnert.. :D

 

Nå blir det S-line gitt om ikke valget havner på en BMW 320 Coupe eller no:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt såpass mye penger å bruke på bil, ville jeg heller kjøpt en S4 B5 feks ;)

 

Ja, det ville du gjort. Glad vi er forskjellige!

 

Du mente vel også at jeg skulle få.. hmm 100k for bilen? haha.. Der ser vi jo hvor god peil du egentlig Ikke har;)

 

Alle

 

Bilen gikk for 134.500,- + omreg.

 

Bilen blir levert i dag til en hyggelig fyr fra Stavanger. :)

 

Nå blir det S-line gitt!:D

 

Sandmo

 

Kan du være så snill å skrive navnet mitt heller?

Irriterende barnselig !

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungvint...

 

Ja, sinnsykt tungvint å skrive J E A N i stede for Janne?

 

Voks opp gutt. Dritt lei det der barnehage opplegget!

 

Hans

 

Hvorfor så hissig? Er ikke hissig, bare irritert pga du skal alltid komme med slike unødvendige å sleipe kommentarer. Ikke bare til meg, men til mange på forumet. Du tror liksom du "driver" dritten og "kan" mest. Plis! Lei av det derre sippetryne!

 

Åsså om jeg la den ut for 170k? Lov å prøve, har ingen ting med realistik å gjøre. Det kalles salg og eller business. Jeg har utdannelse som selger ikke kokk. Jeg fikk mer enn noen hadde forventet her inne uansett, se heller den.

 

Om du skal ligge å prikke på folk pga bil så faen se på din egen gamle doning FØRST!

 

Har rett og slett bare fått nok av kritikken din.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår