bolejonny Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har et "sports" luftfilter til bilen, men kan jeg bare feste det rett på? er jo noe luftkjøl shit som går inn i luftfilteret? hadde vært greit om noen kunne hjelpe meg litt her:) Siter Å style en volvo er som å sminke en gris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 jeg har ikke noe sånn.. jeg satte det rett på.. men om d er feil eller ikke d vet jeg ikke..hehe Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei. Du må ikke ta vekk den luft måleren ,men du får kjøpt sånn brakket på nette som du skrur på den luft måleren og da trer du bare på filteret på den braketten.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstro Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 noen som vet hvor man enkelt å billig får tak i sportsfilter? er det enkelt å intallere? ta ut gammel boks, inn med ny på en vr6, noe lignende bolt on kit? vil ha litt mere motorlyd :D bracket til luftmåler som kan bli ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 jeg satt på green-filter i dag, kobla ut luftmengdemåleren. Er det ille? hva er konsekvensene? har venner me andre biler som ikke har hatt problemer etter å ha gjort d men ble i tvil nå.. hm Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Jeg ville koblet til LMM igjenn, ikke begynn å koble fra målere for å få grom lyd i bilen, kjøp deg en brakett å sett det på forran LMM.. Hadde Grennfilter å Pipercross på min vr6, funka fint der :) Mvh OddArild Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolejonny Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 kunne du postet en link hvor jeg kan få kjøpt den braketten? :) Siter Å style en volvo er som å sminke en gris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Gå på Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling og så på performance, så adapter. Der finner du den. Koster 99kr..Vill tro den skal passe hos deg :) Mvh OddArild Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 så blire 200 pga porto da:P så da må man nesten bestille litt mer..hehe, men ser bra ut det! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 er det enkelt å intallere? ta ut gammel boks, inn med ny på en vr6, noe lignende bolt on kit?Ikke noe hokuspokus å montere nei. Har du ikke LMM er det bare å ta ut boksen og montere filteret, har du LMM bør du som tidligere nevnt her ha et adapter imellom.LMMen har en funksjon, så å koble den rett fra har vel sine negative sider.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Gå på Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling og så på performance, så adapter. Der finner du den. Koster 99kr..Vill tro den skal passe hos deg :) Mvh OddArild har greenfilter jeg også. hvor stor er åpningen din på filteret? lurer på om filteret mitt passer det adapteret! mitt er 2,5" Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg