prestvig Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei, jeg har en 06' crosspolo 1,9 100 hk som jeg tenkte meg mere fres i. Jeg vet det går ann å chippe den til ca 130 hk, men det er egentlig ikke det som er saken her... Den 1,9 motoren jeg har kan, såvidt jeg har forstått, også leveres som 130 hk orginalt. Og denne motoren kan jo chippes til 160 hk eller noe.. Hvor vanskelig er det å bygge om en 100 hk til en 130 hk slik de blir levert orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Det er større forskjeller på motor enn bare motorstyring. Mener å ha hørt at det er forskjell på innmaten, men er ikke heelt sikker. Det er nok også annen turbo og det er andre dyser. usikker på innsug og eksosmanifolden. er nok lettest å bare chippe den. evt bytte turbo, da det er den som er bremsen ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg