Gå til innhold

VW Passat 02 Highline

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser da ut som den nye bilen min blir en 2002 Passat Highline TDI 130 hk, i sølv.

 

Den har gått ca 105`, og er ellers helt orginal.

 

Vil da gjerna ha noen tips til justerbart senkesett og felger (Understell generelt).

 

Har sett på FK justerbart hos Quality.. Meninger?

Felger er et annet tema, type og størrelse. Lurer på om 19" blir hakket for stort da bilen kommer til å bli brukt en del til pendling og slikt! Bare å kjøre på med synspunkter ;)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig prøver vel vi alle vera. min passat skulle også vera kjedelig osv, men tok under en uke før eg kom over en på finn.no som solgte coilovers, så de har eg i morgen, originalt så var passat som å kjøre en classic amcar. bløt og fæl.så dette måtte eg ordne, Regner med eg skaffer 19" til denne også,Tror ikke det er noe problem i grunn med pendling ikkje uten at prisene på dekkene er større. Har selv 18" på golfen og synest ikkje det er noen ulempe i grunn,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rektig.. Ja tviler vel ikke på at det går. Men jeg synes kanskje det kan bli vel så pent med 18" og litt mer senk. Blir ikke så sinnsyk store :s Mm ingen som har bilde av en 3BG med 19" tilfeldigvis? :p

 

Får se om jeg fåt tak i noen felger også, litt gira på BBS CH eller noe TSW.. Hmm..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan justerbart kjører du da?

 

Har et lite dilemma her nå.. Hvis jeg skal ja trykkjusterbart så blir valget liksom enten KW til 13 lapper (litt vel i overkant etter mitt budsjett) eller FK Sport edition til 8 lapper.

 

Ellers så har jeg et FK Highsport sett til 5 laken på hånd.

 

Bilen skal brukes til vanlig bruk, ikke noe racing eller noe sånt så vet ikke helt hva som er nødvendig. Stalltips? :p

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan justerbart kjører du da?

 

Har et lite dilemma her nå.. Hvis jeg skal ja trykkjusterbart så blir valget liksom enten KW til 13 lapper (litt vel i overkant etter mitt budsjett) eller FK Sport edition til 8 lapper.

 

Ellers så har jeg et FK Highsport sett til 5 laken på hånd.

 

Bilen skal brukes til vanlig bruk, ikke noe racing eller noe sånt så vet ikke helt hva som er nødvendig. Stalltips? :p

 

Tror nok jeg skulle ha satset på FK hvis jeg var deg....er veldig gode å kjøre med....hadde det på gamle passaten :)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg da sitter her oppe og venter på dimming, og ikke får sett og undersøkt på bilen selv har jeg en del spørsmål hvis noen kunne hjulpet meg :)

 

-Hva slags sokler har denne i nærlys, fulllys og grøfteys? Xenon is coming :p

 

-Hva slags innpress på hjul vil passe best? Ser for meg 19/225/35 med ET 35.

 

-Er de mulig å bytte treverket inne i bilen med f eks børsta stål detaljer, og da mener jeg ikke sånne jalla sett som limes rett utenpå..

 

-Er det noe spesielle problemer å senke denne/bytte dempere på denne selv? Blir KW..

 

-Hva kan jeg forvente å få av power med en normal chipping?

 

Mye spørsmål men har da en formening om det meste, men greit å få litt backup på det ;) Sitter bare og dagdrømmer her uansett! Hehe..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår