Gå til innhold

Sommertreff - Acr'08

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Jeg og faren min leker litt med tanken på å få vår Lexus IS200 Sport chipet (og mappet), og lurer på om du har noen snille priser å komme med på ACR?

 

Hei joda vi kjører gode priser på ACR, men hva er gjort med bilen ellers?? Om du skal omprogrammere en helt orginal IS 200 er det ikke mye å hente.

 

Kan heller bygge turbo eller montere kompressor kit for dere :)

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei joda vi kjører gode priser på ACR, men hva er gjort med bilen ellers?? Om du skal omprogrammere en helt orginal IS 200 er det ikke mye å hente.

 

Kan heller bygge turbo eller montere kompressor kit for dere :)

 

planet er at det ikke skal gjøres så mye med motor.. det er umulig å få en IS200 med turbo registrert har jeg hørt, og vi har tenkt en del på kompressor.. men siden bilen skal brukes for å kjøre fra og tilbake på jobb ovs. så har vi delvis lagt fra oss den ideen.. det som er gjort til nå er kun K&N innsats filter...

 

hvor mye tror du det er å hente med en chip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planet er at det ikke skal gjøres så mye med motor.. det er umulig å få en IS200 med turbo registrert har jeg hørt, og vi har tenkt en del på kompressor.. men siden bilen skal brukes for å kjøre fra og tilbake på jobb ovs. så har vi delvis lagt fra oss den ideen.. det som er gjort til nå er kun K&N innsats filter...

 

hvor mye tror du det er å hente med en chip?

 

Om BB-Racing bygger kompressor kit på den, tror jeg du trygt kan bruke den til daglig! Skal jo sikkert ikke ta ut 2000hk heller, så tror ikke du ville merket det til daglig, visst du ikke hadde flata fjøla da! :oohh

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om BB-Racing bygger kompressor kit på den, tror jeg du trygt kan bruke den til daglig! Skal jo sikkert ikke ta ut 2000hk heller, så tror ikke du ville merket det til daglig, visst du ikke hadde flata fjøla da! :oohh

 

jada.. men så har han en familie å ta seg av! kompressor er dyrt mann! henter ut 202hk med TTE's kompressor, og den er ikke noe problem å få godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. men så har han en familie å ta seg av! kompressor er dyrt mann! henter ut 202hk med TTE's kompressor, og den er ikke noe problem å få godkjent!

 

koster hærslig mye den TTE kompressoren. Og synes personlig ikke den er verdt pengene..

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei joda vi kjører gode priser på ACR, men hva er gjort med bilen ellers??

 

Heisan:)

Greddy catback er også påmontert fra før av.

Hvor mye mener du det er å hente ut av denne bilen med en vanlig chip ?

 

Hei

 

Om styreenheten på denne bilen i det hele tatt er mulig å omprogrammere så hadde jeg ikke håpet på mer en max 10% effektøkning med skikkelig eksos montert.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "spesielle" og "raske"?

 

Du må søke om plass til oss. Hvis vi ikke tror du har noe der å gjøre så får du ikke plass, så enkelt er det. Kjøreerfaring er minst like viktig som bilen.

 

Husk at dette treffet ikke kan sammenlignes med de andre treffene, men er noe flere av de aktive førerne har ytret ønske om. Derfor prøver vi dette i år for å se hvor landet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må søke om plass til oss. Hvis vi ikke tror du har noe der å gjøre så får du ikke plass, så enkelt er det. Kjøreerfaring er minst like viktig som bilen.

 

Husk at dette treffet ikke kan sammenlignes med de andre treffene, men er noe flere av de aktive førerne har ytret ønske om. Derfor prøver vi dette i år for å se hvor landet ligger.

 

Og jeg syns det var en god ide å kunne slippe unna fjortisfylla, og kun kjøre. :) Men siden jeg ikke har SÅ mye banetid fra før, faller jeg nok igjennom vil jeg mistenke.

 

Børsa finner du forøvrig i signaturen min. :)

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår