Gå til innhold

Chop Shop London

Ranger emnet


HHA

Anbefalte innlegg

Noen her som ser på Chop Shop London? Går på Discovery Channel fredager kl. 22.00.

 

Her kan dere se noen av bilene de har laget.. Image Gallery - Chop Shop: London Garage - Discovery Channel

 

Mye rart, men mye rått også. Ta f.eks BMW Sumo og Tiger Car.

 

 

Håper dere liker det, hvis dere allerede ikke visste om programmet :happyhappy:

 

 

*Håper jeg posta i riktig forum, hvis ikke, flytt*

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe er jo forsåvidt enig med deg. Ingen av bilene er perfekte, men utrolig artig arbeidsmetode.

 

Hva synes du om Tiger Car da? :) De andre er jo.. ja. Stygge, men unike.

 

Tiger car er FÆL. Heslige proporsjoner, og det var vel noe sånt som 6 tommer breie spacere bak på den? Slurv og null smak i mine øyne de der inderbila...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han får den "looken" han vil ha så bryr han seg ikke. Har sett et par episoder hvor den er i Bangladesh. Da var det ihvertfall bare hans måte å bygge på og om det var sikert eller virket ga han F i.

 

Ja det stemmer. Det var litt av et verksted de hadde i Bangladesh :p Mener å huske jeg så episoden der de laget en ganske lav rød bil. Wannabe enzo i form :p

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe smartinger med sans for sikkerhet og finish det her. bygger utstillingsbiler som er for stygge til bare og stille ut. jeg lo godt når bilen de hadde bygget brant opp.

 

metallet han brukte for og bygge på bilen var jo så mykt at en skikkelig regnskur ville jo gitt bilen appelsinhud....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe smartinger med sans for sikkerhet og finish det her. bygger utstillingsbiler som er for stygge til bare og stille ut. jeg lo godt når bilen de hadde bygget brant opp.

 

metallet han brukte for og bygge på bilen var jo så mykt at en skikkelig regnskur ville jo gitt bilen appelsinhud....

 

BMW Sumo som brant opp etter at de hadde sveisa ferdig så og si alt. hehe

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår