Jeger1 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 På min passat 2,0 court 1996 mod... Hvor sitter termostaten. Skal skifte denne, men kan ikke finne den. Noen som kan gi en kort forklaring på hvordan jeg finner denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeVeger Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hvis det er det samme som på min 2.0i 1990 mod, så sitter den innom vannpumpa(et helvete altså). rett meg hvis jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeger1 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Er det ingen som vet det? Trodde forumet var fullt av eksperter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Den sitter nederst i vannpumpa under stussen som går til nedre radiatorslange. Du må løsne dynamoen og fjerne servopumpa for å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Den sitter nederst i vannpumpa under stussen som går til nedre radiatorslange. Du må løsne dynamoen og fjerne servopumpa for å komme til. Det er vel mye lettere og ta det fra under bilen da kommer en til uten og ta bort noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Legger med et bilde av bilen min. Det er en corrado riktignok, men de benytter samme pumpa. Den saken som skal ha tre slanger tilkoblet nederst, mangler en riktignok. Der den siste slangen skal stå på, sitter det 2 skruer. Løsne disse, så kommer du til termostaten. Husk å erstatte o-ring når du skifter termostat. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg