Gå til innhold

Mr.Vassbotn's - Golf Mk2 Prosjekt - Low'n Fast

Ranger emnet


mr.V@$$b0t|\|

Anbefalte innlegg

er ikke bare framskjermen som har fådd seg en smell her, er pansret og fangeren og:pimp

men fordi dete er 700 folk som hver dag ikke overholder vikeplikten i sentrum her skal jeg ordne meg med lakkering og nytt panser , skjerm , fanger iløpet av vinteren ;) hehe.

 

Smart å melde på et forum, hvis du kommer forran en stor bil så får du ha GOD BEDRING!!!dukenukem

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lappen :D

 

men har ikke fått i motoren enda så jeg kjører rundt på en jeep grand cheeroke 5.2 V8!

jeg er fattig nå :(

 

hvor kan jeg legge inn motorkode for og finne ut hvilken motor jeg har fått ?

var oljekjøler på denne :)

Kjøretøy:

golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td

-audi coupe quattro.prosjektet

x golf 2 -91

x golf gti 16v -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gewinde , gewinde og atter gewinde !:)

hva kommer dette på ferdig importert til norge ESPN ?

veit jo det at det må til for å får den siste lille finishen:idea:

ja den sotinga er for brutal, hvordan tar jeg ut ruta ?

tenkte og tone i lys farge hele veien frem.

 

Ekke toll paa bildeler vettu :) Har handlet xxx antall ting paa ebay det siste aaret og har alldri betal en krone i toll eller mva :)Koster 1800-1900 for gewinde, det er verdt det :cool:

 

35 eller 40% er pent, men hold deg unna biltemafilmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gammel-golfen min jo:) Krasja den i leknes sentrum. Greit prosjekt. Er gule koni dempere og H&R fjærer som står på.40/40 senk. Hadde selv på de 17" du ikkje kjøpte og de var litt for stor.subba neddi under litt aktiv kjøring(så aktiv så d går ann på en 90hk, eller med folk i baksete. Er stolene fixa? det bynt å bli rust nede på begge døren og på bagasjelåkke når eg sælt den. Lykke til med bilen. Skal kom til Melbu å se på den en dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår