Gå til innhold

Ingen garasje? Prøv en boble!

Ranger emnet


rogztr

Anbefalte innlegg

du bruker vel maske med tilhørende oksygenflaske elr no ?:happyhappy:

 

BTW luftflaske ikke oksygenflaske :D

 

hehe joa.. men en 15l 232bars flaske veier jo da fyllt 23kg. Litt tungt kasnkje? samt at en AGA maske (en maske man kan få luft inni og snakke i) ligger i 5 siffer_skalen. Dvs om du bare vil ha lufta trenger du bare et ventilsett bestående av 1.trinn og 2.trinn. Skal du ha brukt tenker jeg 1000-1500. Brukt flaske: 1500kr Webbing: tja, brukt som er gammel og dårlig 500-1000 på dykkesiden.com

 

Da har du det du trenger for å ha luft ha den på deg. 23kg +

Koster billigst: 3000+ 60kr per luftfylling.

 

Da mangler du bare teltet, gitt at du har lakkerings utstyr :D

 

MEN: man kan jo la det være en liten åpning da :lol: bare støtte rundt med pinner ellerno.

Hilsen

K3nt_

 

Mitsubishi-Klubben Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men la oss si du har en garasje, som du skal lakke i. men det er jo mye støv i en garasje, så du setter opp detta teltet inne i garasjen og fks: binder takket opp i taket i garasjen sånn at når du åpner for å gå ut så detter den ikke sammen. da ville den funka ganske bra ;) men ville nok ikke lakka en hel bil der altså, hadde holdt med skjermer/panser osv. så tror det skulle gått bra, og setter man da ett filter på den vifta som suger luft inn så det ikke kommer støv inn så tror jeg et skulle gått ganske bra.

 

som garasje så ville jeg ikke brukt den :P begynner det å blåse 20 sekundmeter så tror jeg den plastgreia ville fått litt hard medfart og den hadde nok ikke tålt det helt :P

 

når jeg så den bobla så mindte det meg om en film jeg så for lenge siden med en gutt som levde inne i en sånn rund boble :P hehe

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg skjønte det dit henn at den vifta er inne å sirkulerer luften og ikke henter luft utenifra og inn.

 

For stod det sånn jeg også, den henter luft utenfra til bobla er full også tror jeg den resirkulerer og kontrolerer luftfugtigheten. Så jeg tror at et evt. lakkerings forsøk inne i en sånn boble kan gi et interessant lakkerings resultat, med tanke på mangelen av et sikkelig avsug., vil jo komme til å fylle hele greia med lakkstøv. Men hadde vært morro å se noen prøve :roll:

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår