Gå til innhold

bilder av din rs2

Ranger emnet


avant

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva ligger forsikringen på en sånn da?

jeg har 70% på 5. året,og betaler ca 5100 på en 91 audi 80q(full kasko)og synes ikke det er noe billig på en sånn bil

 

Ring og hør med forsikrings selskapet ditt, mye forskjellige priser her. men tipper du burde komme ned i 8-10k hvis du er over 25 da? og rundt 20000 i kjøre lengde...

--Audi RS2--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikring, her oppe hvor jeg bor, faar man full bonus med en gang her og, blir trukket bare om du kræsjer:deng

 

Det er fordi dere bor på en egen liten bortgjemt øy :p hehe

Eneste som kan kjøre av veien der er Q7'n eller S2'n din ..hihi

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Takker:)

Bilen skal være rimelig bra den! Nå begynner delene å komme også, så blir bare bedre og bedre;)

 

A.J.

 

Er det import du har eller? Så helt jævlig strøken ut iallefall:) Har fått inntrykk av at det er en del finere eksemplarer i f.eks. Tyskland kontra vårt kjære langstrakte land.

 

Deler? Som i "trim"? :D

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det import du har eller? Så helt jævlig strøken ut iallefall:) Har fått inntrykk av at det er en del finere eksemplarer i f.eks. Tyskland kontra vårt kjære langstrakte land.

 

Deler? Som i "trim"? :D

 

Takker:)

 

Alle RS2 i Norge er vel importert på et eller annet tidspunkt... Min er henta inn i 2000, så har gått en stund i Norge. Driver å bytter ut alt mulig småtteri på den nå, skal ha den helt i toppstand:) Den er foreløpig helt orginal, og kommer vel til å holde den slik også. De orginale begynner å bli sjeldne nå. Men driver å tenker på en liten chip og en manuell boostkontroller... Skal snart sette på 18" Porsche Turbo Cup felgene, så får jeg se om det kanskje blir litt senking på den også...

 

Følgende blir bytta nå:

 

- nye RS2 emblemer foran og bak

- nye baklykter

- nye blinklys

- ny resirk ventil

- ny laderegulator

- ny tannstangsmansjett

- bytte olje på motor, kasse og diff

- bytte bremsevæske og kjølevæske

- fjerne den "lille" radiatoren i front

- bytte bensinfilter, luftfilter, plugger og oljefilter

- m.m.

 

Det er nye skiver fremme og klosser hele veien... Har også tatt full utvendig og innvendig rens.

 

Planene fremover er å fortsette å bytte ut deler til alt er helt strøkent. Blir vel også en chip, boostkontroller og muligens nye dempere og senkefjærer. Skal også lakkere opp vinterfelgene. Er helt nye sommerhjul og felger på den fra før.

 

Kom litt snø i påsken også;)

 

vcxv.jpg

 

vsd.jpg

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja..tenkte RS2, akkurat som RS4 og RS6, ble solgt nye her i Norge også jeg.

 

Veldig bra. Nei, blir det RS2 på meg så skal jeg også kun ha chip samt. åpent filter. Tror effekten holder i massevis til min bruk:) Viktig at det er driftsikkert også.

 

Den så iallefall utrolig fin ut den bilen din. Er bare senk og felger som er nødvendig exteriørt.

Håper du er fornøyd med bilen:)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja..tenkte RS2, akkurat som RS4 og RS6, ble solgt nye her i Norge også jeg.

 

Veldig bra. Nei, blir det RS2 på meg så skal jeg også kun ha chip samt. åpent filter. Tror effekten holder i massevis til min bruk:) Viktig at det er driftsikkert også.

 

Den så iallefall utrolig fin ut den bilen din. Er bare senk og felger som er nødvendig exteriørt.

Håper du er fornøyd med bilen:)

 

Veldig fornøyd jeg... Blir bare bedre og bedre:) Fått meg oppvarmet garasje også, så bilen står alltid nyvasket og koser seg...

Ble vel solgt en "ny" i Norge. Men ikke mange som ville betale 1.2mill for en stasjonsvogn i 1994, hehe...

Blir bare chip og eksos på denne. Orginalt filter holder i masse vis, men er litt mer lyd med åpent da, men dette kan også fort ødelgge lmm`n...

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd jeg... Blir bare bedre og bedre:) Fått meg oppvarmet garasje også, så bilen står alltid nyvasket og koser seg...

Ble vel solgt en "ny" i Norge. Men ikke mange som ville betale 1.2mill for en stasjonsvogn i 1994, hehe...

Blir bare chip og eksos på denne. Orginalt filter holder i masse vis, men er litt mer lyd med åpent da, men dette kan også fort ødelgge lmm`n...

 

A.J.

 

Hvorfor kan det knekke lmm'n?

 

Hehe..nei, forsåvidt ikke så rart. 1,2 mill er jo mye nå også, 14 år senere.

 

Pen bil du har iallefall, du får nok mange fine turer med den:) Håper det blir en sånn på meg i løpet av sommeren!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår