gusten89 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hei! Har lest mye om folk som har lagd instrument skiver sjøl og bare limt oppå de gamle;p tenkte å prøve på det, noen som vet om en side eller har non bilder eller noe med hvite instrumenter til en golf 3?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 btw., så går speedometeret til 200km/t, og turtelleren til 7000rpm! så vet dere det og;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Låner tråden litt jeg!:P Noen som har til meg å? 0-200 og turteller til 5000rpm?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-iii/176888-noen-hvite-instrumentskiver.html Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 er jo error på stort sett alle bildene på den linken der da=/ sett på det meste på forumet se;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Låner tråden litt jeg!:PNoen som har til meg å? 0-200 og turteller til 5000rpm?? jeg ga opp å vente jeg=P brukte dagen i dag på å lage meg noen sjøl, blei helt ok;P men jeg vet ikke hvordan man legger opp bilder her=/ hvis du kan lære meg det, kan jeg legge opp mine ''råvare'' bilder som du evt. kan bruke eller gjøre om på som du vil, også legge opp hvordan de ble speedometeret=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Her er de to jeg hadde.. her er en je har mekka.. flirer Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 de hvite skulle jeg gjerne hatt! men kan du laste opp bildefila i rett strl? elr sende meg på lasse_moen@hotmail.com ? slik at jeg bare kan printe ut på fotopapir.. ble bra det du laga sjøl btw:) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 de hvite skulle jeg gjerne hatt! men kan du laste opp bildefila i rett strl? elr sende meg på lasse_moen@hotmail.com ? slik at jeg bare kan printe ut på fotopapir.. ble bra det du laga sjøl btw:) se skal være i rett str.. men sendte dem på mailen din nå.. :) Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 fått det, takker:) bare synes det ser litt lite ut men er kanskje rett...hehe Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 jeg ga opp å vente jeg=P brukte dagen i dag på å lage meg noen sjøl, blei helt ok;P men jeg vet ikke hvordan man legger opp bilder her=/ hvis du kan lære meg det, kan jeg legge opp mine ''råvare'' bilder som du evt. kan bruke eller gjøre om på som du vil, også legge opp hvordan de ble speedometeret=) Du må ha konto på photobucket og legge inn bilde der så kopiere linken derifra å så trykker du på sett inn bildet inne her så limer du inn linken der.. litt dårlig forklart men:P du kan jo sende på mail til meg så kan jeg kegge de ut hvis du ikke får det til!;) tat_aasen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 kan du sende meg denne instrumentfila som skal være hvite fra speed. 20-200 rpm 7000o.min Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 på mail til yakici_1989@hotmail.com Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 på mail til yakici_1989@hotmail.com sendt.. men er i grunnen bare å forstørre bildet å lagre trur je Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ettersom det du henviser til er av jpg.-format, vil forstørring se stygt ut. Vil du ha mulighet til å forstørre uten kvalitetstap må du lagre det i et vector-format. Vector graphics - Wikipedia, the free encyclopedia Kort fortalt, du kan forstørre vectorfiler i det uendelige uten at det synes. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg