Gå til innhold

NilsskogJR - Audi A4 Show/banebil (Masse bilder)

Ranger emnet


Alexanderjr

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Får ta en liten update sjenerelt også..

 

Var i Juli og fikk mappet og finjustert bilen hos es-tuning i tr.heim som gikk suverent med fornøyde ressultater:)

 

Hev også på en justerbar forge-dump ventil.

samt har jeg ny luftmålerhus, større og i aliminium.

 

Har oppgradert ganske mye på motoren, så nå skal det fanme holde!:) hehe. Ligger godt innfor risikoen.

 

Har også bestilt coilovers k-sport som jeg FORHÅPENTLIGVIS komemr før sommertreffet.

 

imagine.aspx?i=KSCoil2.jpg&w=5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert. Muligens en litt "femi" farge, men det ble veldig stilig. Håper du har fått lakkert motorrom, inni døråpninger, osv. Og med en slik bakspoiler bør du ha 300 hk, hehe... Åkkesom, en virkelig flott bil.

Forresten, tror jeg ville flyttet audi ringene ned i nettingen i frontspoileren..

 

Fargen ble ikke helt slik jeg forestilte meg. men, ble som det ble, og den var egentlig grei nåkk, og er ikke noe man ser hver dag, og det var det som var planen:)

 

Takk for possitivet tilbakemeldinger, alltid hyggelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en liten update sjenerelt også..

 

Var i Juli og fikk mappet og finjustert bilen hos es-tuning i tr.heim som gikk suverent med fornøyde ressultater:)

 

Hev også på en justerbar forge-dump ventil.

samt har jeg ny luftmålerhus, større og i aliminium.

 

Har oppgradert ganske mye på motoren, så nå skal det fanme holde!:) hehe. Ligger godt innfor risikoen.

 

Har også bestilt coilovers k-sport som jeg FORHÅPENTLIGVIS komemr før sommertreffet.

 

imagine.aspx?i=KSCoil2.jpg&w=5000

 

 

har bestilt de samme coiloversene jeg også. Får dem om en uke + - ;) Er du blitt lovet TUV papirer på dem eller? tenkt å få det godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår