Gå til innhold

NilsskogJR - Audi A4 Show/banebil (Masse bilder)

Ranger emnet


Alexanderjr

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ha skjedd litt sia sist.. men, pcn min tok kveld. så dårlig med bilda.. men det kommer strax. har fått ihop det meste. så motor står klar før og hiv inn i biln.. ska opperer i mårra i tr.heim. så om 1 uka ca bi det vell og prøv og få i motorn og se om man får start:) lakktype e bestemt. GLED DOKK! fær med biln tell lakk vest alt går etter plan 18 april. så, følg med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DSC00171.jpg

DSC00172.jpg

 

Har dessverre ikke fått lagt inn nå fleire bilda.. før pcn min e tatt kveld. så det bi om et par daga, så ska eg få ordna restn av bildan!

 

men, eg har no fått start. og ha prøva biln litt på lørdagen.. fikk prøva et par tima så tok tenningsmoduln kveld.. sånt som bruk og ryk.. sjitbila assa. men men, har bestil ny.

biln fungert vell ikke helt som den sku nei.. men har enda ikke fått nullstilt nån feilmeldinge. va faktisk ikke støm i diagnosekontakten. vest nån har vert borti nå sånt før?

men, ska prøv på nytt i dag. biln gikk rein osv. men sku tru den e 100hk.. og alt ska vær rett kobla osv.. så kem veit.. får sats på det e bare en bagatell.. ivertfall så håp eg og finn ut av det før lørdag. lørdagen fær eg med biln tell lakkering i steinskjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, morro og følge med på dette :D Sett bilen før å likte breddinga :D

 

Gleder meg til å se lakken, er det en effektlakk fra standox eller? Red rocket på den bilen hadde jo vært susen :D Litt nyskjærri siden jeg er lakkerer, ser dæ nok på mo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har det skjedd en del..

 

har hatt lite tid tell internett..

 

Henta biln før... 3 uke sia i østersund.. så no har den fått på seg ny deilig lakk:) Har enda ikke fått tatt nån bilda. det har sine grunna.

 

plan va jo og få den mappa og skilta før 2 uke sia.

 

men, turn tell østersund tok kveld på en råde.. så eg tok meg råa og bytt litt med det samme.

 

- Nye veiv lager

- Bytta alle ventilløfteran

- Forsterka råda

 

Rådan ekke kommet enda. men kommer i mårra håp eg. så det bi vell oppstart mandag eller tirsdag.

 

Biln ska mappes tell helga. så det bi vell klart tell sommertreffet.

 

Har litt målera og gitter som ska monteres også. så har nokk og gjør. men ska prøv og få ta litt bilda så fort ting kommer på plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår