Gå til innhold

Valg av bærbar pc ?

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

Tja..enten så har jeg vært jævla heldig med mine Acer maskiner eller så har Sonax vært jævla uheldig.

Har min trdje Acer nå og har sålang ikke opplevd noen problemer med noen av dem,min første som nå er 5år er fremdeles i bruk i min fars båt og brukes der som GPS/kartplotter.

Eneste negative jeg kan komme på i farten er batterilevetiden men dette er noe jeg har en følelse av at går igjenn hos de fleste produsenter.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne?

Asus X50R AP325C CDUO (Varenr.27901, tas inn varenr oppe i søkefeltet til venstre på siden) fra siba - Hos oss får du råd

4995,- er jo en god pris med tanke på specs'ene. Spillmaskin får du ikke tak til i under 7000,- alikevel, så hvorfor ikke få ganske så mye for pengene med denne maskinen.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange, inkludert meg selv, klager på batterikapasiteten på både Acer og andre merker. Går det an å få tak i kraftigere batteripakker? Har litt følelsen av at de tyner litt der fra fabrikk for å holde prisen nede...

Jeg for min del sitter stort sett på samme plass med pc'en, med laderen plugga i. Da kan jeg vel like godt pelle ut hele batteriet for å spare det, eller hur?

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke den til de nyeste spillene, ville jeg ikke gått for noen av dem. Dog er dem perfekte til skolearbeid, musikk, film og internettbrowsing.

Tror jeg ville gått for ps.no! Dette fordi den har de beste spesifikasjonene og ps.no er trygge og seriøse. Uten å snakke nedlatene om komplett.no.

Prate nedlatende om den kan jeg godt gjøre for deg.

Kjøpte meg et produkt der som slutta å virke sånn plutselig, det var feil med det fra uke 2. Og for å si det slik, så vakke plastikken tatt av en gang, så den ble behandlet pent.

Så tok kontakt med dem for å bruke reklamasjonen, ble da bare videresendt til et annet sted hvor det var umulig å få kontakt med noen, så la problemet på hylla en liten stund. så tok jeg tak i det igjen seinere, og da fraskrev bare komplett seg alt ansvar og nekter å gjøre noe med det.

Så for å si det slik, kommer aldri til å handle noe derfra igjen, og alle som spør meg om komplett får samme svar.. holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider