kvark Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvor har du kjøpt hvite instrumenter og hvor mye kosta det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det der var utrolig gromt! Hakke lyst til å komme å koble opp no slik for meg a?:P hehe Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. hovedsaken er å ha et kurrant alarmsystem og et bra koblingsskjema. Hvor har du kjøpt hvite instrumenter og hvor mye kosta det? hvis du hadde lest hele tråden hadde du sett at jeg har lagd de selv. printa ut på fotopapir med teip på baksida. easy as that. og en eller to sider tilbake finner du link til side med alle forskjellige varianter av speedo så det bare er å printe ut. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. hovedsaken er å ha et kurrant alarmsystem og et bra koblingsskjema. Hvor kjøpte du greiene dine a? og hvor mye kostet det? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvor kjøpte du greiene dine a? og hvor mye kostet det? :wonder: hva er det med det å ikke lese i tråden til folk før man spør. dette gjelder ikke bare deg nå mspeed men generelt. Detta ble kjøpt inn i Essen, noe som står nevnt for fattige 1-2 sider siden. prisen husker jeg ikke men tror det havna rundt 1600,- for begge deler. altså alarm system med kobling til sentrallås og sentrallås kittet. har ikke brukt mere en en styring fra sentrallås kittet vel og merke. så har 3 til overs :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 :wonder: hva er det med det å ikke lese i tråden til folk før man spør. dette gjelder ikke bare deg nå mspeed men generelt. Detta ble kjøpt inn i Essen, noe som står nevnt for fattige 1-2 sider siden. prisen husker jeg ikke men tror det havna rundt 1600,- for begge deler. altså alarm system med kobling til sentrallås og sentrallås kittet. har ikke brukt mere en en styring fra sentrallås kittet vel og merke. så har 3 til overs :p Sorry, så ikke no annet enn stolene der jeg:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 har liggende zip fil til hvite 16v instrumenter altså opp til 260. samme som jeg brukte på min og modda til. men lavere vet jeg ikke noe om desverre. :google is your friend :D Kunne du sent meg den zip fila på mail? Fant ikke linken du refererte til, sikkert bare meg som er dårlig til å lete. Mail:kvark1_2@hotmail.com Utrolig pen bil forresten :thumb :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Utrolig hva man har i linksamlinga under kategori: Bilbygging... KLIKK!!! utrolig vanskelig å lese tydligvis Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Du Rolf'ern, mye kosta det? ;b Neia. Fra spøk til verksted, skjer? Nice system du har fikla i sammen der, jeg som vet hvor bilen står og allting, nå får ikke jeg fikla med'n lenger! :boxing Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Fra spøk til verksted, skjer? Nice system du har fikla i sammen der, jeg som vet hvor bilen står og allting, nå får ikke jeg fikla med'n lenger! :boxing Verksted ja. vet ikke. sendte mail til bonden på stange og sa det ble for dyrt. og om at vi var int hvis han senka prisen litt. men fikk bare svar om at vi fikk kontakt hvis vi fikk råd. sure gubben. nei, får ikke fikla stort nå før det uler i alle retninger :p endelig lås på bilen igjen. har jo stått ulåst siden mai denna :p hihi. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ah, bønder. Nødt til og finne noe nå snart! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hvordan får jeg av nåla på speedometeret? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 fram med en gaffel, og lirke av! dra den rett opp! ellers så knekker den! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 fint om dere hadde tatt sånne spørsmål utenom tråden til andre? eller hva syns dere? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 skulle til å si det selv.. makan til vrøvvel ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. hovedsaken er å ha et kurrant alarmsystem og et bra koblingsskjema. Hvordan er det du monterte de "napperne" altså solonoidene (er det ikke det det heter?!) til sentral låsen, ikke til åpning altså...? Vurderer å skaffe meg sentral lås og kople den til defa alarmen... Og forresten, inlegg nr 1000 i tråden din! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg