remster Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei! vet du om det ligger noen instrument folier på nettet noen plasser? trua på hvite jeg også! har liggende zip fil til hvite 16v instrumenter altså opp til 260. samme som jeg brukte på min og modda til. men lavere vet jeg ikke noe om desverre. :google is your friend :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 tøft! jepp, skal søke på :google kanskje jeg er heldig! hvor på nettet fant du dine da? og en ting til: kan du skrive kort hvordan en modder om org. visker til mono visker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 mens man venter på at lakk og sparkel skal tørke må man sysselsette seg med andre ting. fant ut at jeg var smålei dobbelt viskere, da jeg har hatt mono visker på de to siste golfene også. her er en liten oppskrift på hvordan du enkelt lager dette på din egen golf først tar man armen som sitter på selve motoren og kapper denne. sveis inn en 10 mm stor stål bit, (ja den er ikke rett på dette bildet) hammern fikser det meste. :P modifiserer stålet til visker motoren så stagget ikke går borti, og fjerner den siden man nå ikke har bruk for mere. kapper 1 stk viskerarm fra golf og 1 stk fra fiat Uno (evt andre biler som har rett visker arm) tar de delene man trenger. og sveiser de sammen så er det bare å montere. viskerarmen som sitter på bilen nå er ikke den som skal brukes. men måtte finne ut om jeg vil ha viskern rett opp eller til siden. ikke helt klar i den saken enda. men syns det passa fint med rett opp i forhold til fargen på bilen og renheten i stilen. andre meninger tas i mot og vurderes :P fant ut at det var like så greit å quote meg selv fra en veldig tidlig post. dette er enkleste måten å få seg enarmsvisker. har jom sin variant nå og med litt modifiseringer så funker den bedre. Fikk skivene mine tilsendt for lenge lenge siden. så må nok bare søke. mvh Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ja, satte og vurderte Jom sin faktisk! fant noen jeg synes var tøffe! så det blir nok de! men takk for tipsa uansett!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk for at jeg fikk prøvekjøre bilen din, Rolf. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk for at jeg fikk prøvekjøre bilen din, Rolf. :) hehe. morro å være passasjer når golfen har gått på sitt raskeste. men gps'en viste bare 201. greit nok det og :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hehe. morro å være passasjer når golfen har gått på sitt raskeste. men gps'en viste bare 201. greit nok det og :p Kan ha noe med 200 kg bagasje å gjøre. hehe. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei! vet du om det ligger noen instrument folier på nettet noen plasser? trua på hvite jeg også! Utrolig hva man har i linksamlinga under kategori: Bilbygging... KLIKK!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Utrolig hva man har i linksamlinga under kategori: Bilbygging... KLIKK!!! herlig John-Arne. tenker mange setter pris på denne. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 da var vagner oppe igjen og går. så bilder skal være i orden nå. Har vært noen dager i Essen på messa der og glana + handla "litt" fant mye koselige deler til golfen så røk på litt. hehe. fyllte opp bmw'en totalt når jeg flytta alt over fra bussen. Har også handla meg en delebil til. skal bare bruke noen smådeler av den etter hvert. selger nok det meste. ikke henta den enda så dårlig med bilder av den. men delene har man bilde av. Delelista: Eku stoler i helskinn. (samme som könig K-5000 Understell til nevnte stoler Boss dvd spiller WA 7" widescreen skjerm Oljekjøler Alarmsystem med div styringer komplett sentrallåskitt med flipnøkkel fjernkontroll Snap off boss 4-2-1 Alugrenrør fra Raceland Eksostape Poleringsrondeller til alu 2 sett baklykter til golf 2 1 sett baklykter til golf 3 1 sett frontlykter til golf 3 kasse med warsteiner pils (kjøpt på bensern kl 23 og kosta 130kr) masse chromskruer hauger av chrompærer og har fått niceprice på nye felger som blir bestillt asap. så gjenstår det bare å begynne montering :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Faen, der var det mye gromsaker rolf! Utrolig fete stoler! hvor mye kosta de? De baklyktene der har jeg tenkt litt på selv.. Kan hende de vil passe en sølv bil ganske godt.. prater da om de som er helt klare Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det var en fin smørbrødliste du hadde der:) Gromt:) Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Faen, der var det mye gromsaker rolf! Utrolig fete stoler! hvor mye kosta de? De baklyktene der har jeg tenkt litt på selv.. Kan hende de vil passe en sølv bil ganske godt.. prater da om de som er helt klare stolene endte på €1000. så regna fra kursen jeg kjøpte på så blir det 8300,- for begge stolene inkludert understell. i norge hadde de fort kosta 15lapper :D baklyktene er sweete. handla de inn for å teste. så mulig de blir til salgs etter hvert. har 3 stk det står mellom nå. de som står på bilen eller et av de 2 nye parrene. finner man ut etter hvert. spørs litt på om bilen beholder fargen sin eller ikke til neste sesong. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 mye kult :D har sett etter helt klare baklykter selv, til videre modding. men finner det ikke noe sted. du vet ikke tilfeldigvis om en url eller noe hvor man kan kjøpe de? Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Får ta kontakt med deg når jeg skal se etter nye lykter da;) Foresten. hvordan felger har du bestilt? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg