remster Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 skal du kvitte deg med ruten da ? trenger ei som er ripefri, min ser ikke ut... da skal jeg nok kvitte meg med den ja. har faktisk en ekstra stående nå også. er jo litt riper i de. men har sett myyyyye verre. og de koster 1500,- nye :shake men, som sagt. må invistere i ny selv. så før den tid kommer så har jeg ikke noen rute å selge deg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 ble meget bra nå rolf:) ser at du trenger rute.. jeg har en til overs du kan få.. ganske strøken å faktisk;) tar den med når jeg leverer motoren! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 ble meget bra nå rolf:) ser at du trenger rute.. jeg har en til overs du kan få.. ganske strøken å faktisk;) tar den med når jeg leverer motoren! høres bra ut :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser det går fremover med golfen for tiden det er bra. Fått gjort noe med sommer felga enda a? Hørte jo noe prat på sort senter og polert kant;) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser det går fremover med golfen for tiden det er bra. Fått gjort noe med sommer felga enda a? Hørte jo noe prat på sort senter og polert kant;) Nei, desverre. ser nok ut til at de blir orginale i sommer. blitt dårlig med tid siste månedene og feilprioritert littegrann. mulig det i hvertfall blir polert kant. fargen i senter har jeg ikke bestemt meg for enda. man får se. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 da blir det en død tråd her forover. var ute en tur i helga og i dag sitter jeg med gips på høyre hånd opp til albuen. er såvidt jeg klarer kjøre bilen og i hvertfall ikke skru. Ha en fin påske alle sammen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Vegg 1 - Rolf 0 Jeg har tilbudt meg å bruke golfen mens han er "syk", men jeg tror ikke det var så aktuelt. :| God bedring Rolf. Vi får satse på at du kommer sterkt tilbake. Fin anledning til å spare noen kroner dette her. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Vegg 1 - Rolf 0 Jeg har tilbudt meg å bruke golfen mens han er "syk", men jeg tror ikke det var så aktuelt. :| God bedring Rolf. Vi får satse på at du kommer sterkt tilbake. Fin anledning til å spare noen kroner dette her. ;) hehehe. jejeje. du kan få være sjåfør, men da må du være tilgjengelig når jeg vil :P mye som ligger i korta når det gjelder bilen og sesongen. så det her ble virkelig en setback. jeje får bare skru hardere når det gjelder Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det kunne da umulig være noe bra? Får holde oss oppdatert om din helsesituasjon og bilen fremover:op Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Det kunne da umulig være noe bra? Får holde oss oppdatert om din helsesituasjon og bilen fremover:op Hehe. ekke noe bra nei, ble vekkt av tlf fra sjukehuset i dag. de vil opperere. så nå har jeg pakka bæggen og er på vei ut døra. to be continued... I hope :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 lykke til a handicap..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 lykke til med opprasjonen da!! =) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ekke noe bra nei, ble vekkt av tlf fra sjukehuset i dag. de vil opperere. så nå har jeg pakka bæggen og er på vei ut døra. to be continued... I hope :p Det lova jo ihvertfall ikke bra da! Hehe:op Lykke til uansett;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 shit.. Good Luck! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg