remster Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hoida, kanskje litt tilbake til topic :p Har lekt meg litt som doktor i dag. opperert litt på rally lyktene. brukte vel ca 2 timer på denne biten her og kan ikke si jeg gleder meg til å ta neste :p lar bildene tale for seg selv for nå. planer videre for lyktene blir holdt hemmelig en stund til. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 og i kombinasjon av sjukdom + medisiner og litt for stressa klåfingra gutt så klarer man å få til det her. jaja. da blir vel rallyfronten utsatt enda litt til :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Isj, sure greier! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Aff sånn er harmlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 jau. var ikke akkurat det her jeg trengte nå. SÅ, hvis noen har en høyre rallylykt gjerne også bare glasset så si ifra. tilstanden på lykta ellers trenger ikke være bra så lenge glasset er fint. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 lite som skjer for tida. Skal levere bilen til fiksing av bakluka + lakkering + lakkering av frontfanger og div andre ting. Gått til innkjøp av en helt ny rallylykt. så får håpe jeg klarer å dele denne uten å ta glasset :p være litt mere forsiktig denne gangen. Fant ut at jeg ikke har noe bruk for sommerlyktene mine nå. Så, hvis noen er int i å få et sett frontlykter på sin golf som det finnes ytterst få av i Norge så er det bare å si ifra. (såvidt jeg vet er det bare 2 sett i Norge) Lyktene er glassklare med sota reflektor og kryss. pris 900,- lyktene til høyre nede på bildet. trykk på bildet for større Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 uups.. min feil! :P 900 for de med kryss? det var da fælt da. det STÅR pris i posten, jeg SA at dette ikke er en salgstråd. slett posten din vær så snill. og de ser ut til å være solgt alt Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Husk og lakkere den ripa som ble på bakplata da? når KaldBlod skulle putte rallyefronten i bilen på sandvika storsenter!!!?:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hva er det som er så spesielt med glassklare lykter med sota reflektor og svart kors? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 pent! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Husk og lakkere den ripa som ble på bakplata da? når KaldBlod skulle putte rallyefronten i bilen på sandvika storsenter!!!?:D Tror ikke det ble store ripa. skal se nærmere på det når vaskesvampen går over i løpet av uka. liggi på latsiden når det gjelder vask i det siste. hva er det som er så spesielt med glassklare lykter med sota reflektor og svart kors? fineste lyktene som er produsert til Golf. OG ingen som har de :p bortsett fra meg og KaldBlod atm. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Tror ikke det ble store ripa. skal se nærmere på det når vaskesvampen går over i løpet av uka. liggi på latsiden når det gjelder vask i det siste. fineste lyktene som er produsert til Golf. OG ingen som har de :p bortsett fra meg og KaldBlod atm. passe bra mørke mine og men... er vel korset som gjør det.. ettersom det ikke er skikkelig "sota" lixom! men lyst på rallye lykter.. med xenon :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 tøffe lykter! bestilte slike på autospar jeg når de hadde slike, men så fikk jeg mail dagen etterpå om at de var trukket tilbake :rockets Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 tøffe lykter! bestilte slike på autospar jeg når de hadde slike, men så fikk jeg mail dagen etterpå om at de var trukket tilbake :rockets sånt er surt. men, forhåpentligvis kommer det flere sjanser. Kjøpte som sagt en ny rallylykt, (takk til GolfHFS btw) som ordna pakka for meg. Fant ut at jeg ikke ville ta noen sjanser på demonteringa så dremelen ble finni fram. skal uansett modde de andre lyktehusene. og de trenger et par fester begge to. så da ble det delelykt av den nye :p kappa friskt og skal sikkert kappe mere. Fant ut en ting derimot som jeg ikke likte helt. siden det har vært montert xenon kit i lyktene har reflektorene blitt herja litt med. så nå mangler jeg mest sannsynlig den ytterste biten av pæreholdern. håper dette lar seg ordne uten store problemer et par kjappe bilder fra demonteringa. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hva er planene dine for disse? Tør jeg spørre hvor mye ei ny lykt kom på? Du hadde ikke gidda å tatt noen nærbilder av lysjusteringsgreiene innvendig (de for kjøre/nærlys). Den ene justeringsknotten min går bare rundt og tar ikke tak:( Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg