Gå til innhold

Compomotive felger

Ranger emnet


240 Classic

Anbefalte innlegg

Ja jeg har søkt, men har ikke klart å få noe helt klart svar:)

Jeg skal kjøpe meg kjøpe nye Compomotive felger til sommeren.

Men jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken type jeg skal velge. Grunnet litt for tynn lommebok og alt for mye dårlig vei til daglig, kommer jeg til å kjøpe 17"

Men jeg er usikker på om jeg skal gå for MO5 flatface eller MO6.

Førstnevnte felg har jeg sett mye av i 17" på 240, men hvordan vil MO6 i 17" bli? Noen som har bilder av disse? Og hvilket innpress bør jeg ha på de forskjellige typene?

Har nå 40mm senking og kommer nok til å kappe litt etterhvert. Ingen ekstrem senking.

Frisering av hjulbuer vil jeg helst unngå!

1992 Volvo 240 Classic Herregärdsvagn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ET 15 blir helt perfekt, slipper i space ut med d,

Har selv hatt 8x18" compomotive med et 15 på ett par biler.

 

ET 15 på disse to.

 

 

Mulighet for å ta et bilde rett forfra, eller sånn at man ser hvor mye de bygger ut?:P

 

Er de helt i kant fremme?

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt vanskelig å ta flere bilder ja, turbos her inne har 242n, Anders D har hjulene, og 245n er spiker.

 

Så å si nesten i kant fremme ja. Er ikke mye som må gjøres på kanten bak, var ett lite punkt i bakkant på buen som må taes litt, svært lite d er snakk om.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår