daho Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg fikk høre at lengden på slangen til ecu ikke hadde noe å si når man brukte turbo.. Stemmer det? Og 3*1000mm er riktig mål? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 har akkurat like mye å si med turbo som g-lader. Med mindre den er mappet om med enn annen lengde på slangen. Er det ikke 3,5mm da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Leste i en annen post her, der mange sier det er 3mm. Men på CCC forumet sier de 3,5mm. Synd jeg bare har silikon slanger i 3,4,5mm.. Ingen som vet hvor de selger 3.5mm i norge? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har hørt 3,5 jeg og. Tror ikke jeg har hørt om siliconslanger i størrelse 3,5. Skaff originalt du, skal ikke være så hestdyr. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Finner det i utlandet :P Hva er det du har åpnet i adobe? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 De har 3,5 id vacuum slange på møller. koster en hundrings hvis eg husker riktig.. Gjør jo ikke noe om den ikke e silikon, den vises jo ikke uansett. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg