Maggi Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192279 Er vel sånne vi vil til livs i trafikken? Har selv fått diverse parkeringsbulker/riper og mener folk som gjør dette uten å si i fra mangler et eller annet grunnleggende for å kunne operere i et normalt samfunn. Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 bullshit. snakker om asshole. jeg vil foreslå lakkprøve fra begge bilene og da vil vel resultatet tilsi kraftig bot på osmundsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Typisk at det er "de folka" også da.. Alt jeg sier om denne saken, tolk som dere vil. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 "...Bak rattet satt gründer Terje Osmundsen..." eneste jeg har å si om det. Mange bulker og kjører videre, like irriterende hver gang jeg hører om det. Men hva skal man gjøre? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 montere paintball geværer i ræva på bilen som aktiveres ved sensorer i støtfangeren ..så ved påkjørsel peppres bilen som kjørte på deg ned med sterkt fargede kuler ... som ikke lar seg vaske av uten spesial avfetting elns``????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 det var jo kult gjot å stikke av da..:S Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Er det rart man ikke liker politikere... Jada, veit det er en hønngammel post... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg