Exinferis Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Et par av segmentene i km stand er ødelagt, å som jeg har sett på masse bilder idag, skal de visst lyse grønt, det gjør da så aldeles ikke på mine :P Så, spørsmålet mitt er om jeg kjøper et nytt instrument panel fra en hugger e.l har merke noe å si? ser det er VDO å motometer som er valgene. Eller må jeg demontere mitt eget for å finne modell? Å hvem er det som kan lese av gammel KM-stand å sette det på det nye panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischer Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hei! Hvis jeg ikke driter meg helt ut nå så tror jeg at kilometer-standen ikke lagres i selve instrumentpanelet, jeg har hatt dette ute før når jeg skulle bytte lys, og jeg koblet det til en 12volt strømforskyning bare for å sjekke lysene og da viste km-måleren og klokken ingen ting. Men hvis det er en enkel sak som dårlig kontakt som problemet ditt kan du jo ta instumentpanelet ut, åpne målerene og kanskje vaske de kontaktpunktene på kretskortet med noe sprit f.eks. Siter 1994 Golf 3 1.8L 1988 MB 190 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exinferis Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 det hadde jo vært knakende lettvint om det bare var plug and play, tror ikke det er noe som er mulig å fikse med vasking, men kan jo se etter :) Men skulle gjerne ha hatt det fullstendig klart om det bare er plug and play, for da blir det bestilling av plasmaplater :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Plug-and-play er det nok ikke. Km-standen ligger nok lagret i selve kortet. Turtelleren på TDK'en min tok kveld her tidligere, så fekk tak i en ekstra dash, og koblet den til for å sjekke at den funket, og km-standen stemte ikkje med min gamle vertfall, så følger nok kortet:) Mvh Øystein Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exinferis Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hvem er det som kan gjøre overføringen av KM-stand da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Du kan gjøre det med en VAG-com. Enten om du kjøper, eller drar til Møller. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exinferis Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 tror jammen jeg finner en møller gitt, det virka som noe ikke jeg skal bry meg så veldig om, veldig mange warnings etc :P takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg