OLEZZ Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hei. Kjøpte meg 88 740 tic i går. med B230ET http://www.home.no/astradoz/DSC00161.JPG Forslag til hvordan jeg skal få dette filteret et annet sted? Trekker luft og vann der. http://www.home.no/astradoz/DSC00162.JPG Denne chippen fulgte med bilen, hvordan type er det? evt trimcip? i tillegg driver bilen å småfjusker på lavt turtall. kan det komme av? MVH Ole J. Jensen Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Hei. Kjøpte meg 88 740 tic i går. med B230ET http://www.home.no/astradoz/DSC00161.JPG Forslag til hvordan jeg skal få dette filteret et annet sted? Trekker luft og vann der. http://www.home.no/astradoz/DSC00162.JPG Denne chippen fulgte med bilen, hvordan type er det? evt trimcip? i tillegg driver bilen å småfjusker på lavt turtall. kan det komme av? MVH Ole J. Jensen den chippen du har der ser veldig orginal ut. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Filtret skal da normalt sett trekke luft, visst ikke starter ikke motoren din :). Har da filtret på samme plass i min (5år), og har ingen problemer med fukt. Eneste er at man kan/bør lage ett deksel for å skille varmen fra turboen fra innsugslufta. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har funnet ut at det er noe tull med fordelerlokket. Skulle vaske ruta her om dagen, så kjørte jeg på med vann nedover ruta, da renner det jo mye ned til fordelern. Starta bilen, og den var nesten ikke kjørbar. Gikk bøtte møkk. Flekka opp panseret, da så jeg det var vått på fordelerlokket. Høres detta logisk ut eller? Bilen fusker / lugger sånn generelt hele tia. Hvertfall om jeg moser gassen i bånn fra lavt turtall. åssen er det å ta av lokket? Ser veldig trangt ut. Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Bilane fjuska ofte på tomgang når det er dårlig fordelarlokk. Greitt å skifte rotor, fordelarlokk, pluggane,ledningane og olje m/filter etter kjøp av bil. Grunnen til dårlig tomgang kan og kome av falskluft mellom LMM og turboen, etter at det er montert effektfilter kan det vere greitt å vere sikker på at det er tett mellom LMM og turboen med å kjøpe en samco-slange eller lage ei god løysing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 skifta rotor og fordelerlokk. Så var bilen fin som ny. Går som ei kule. fordelerlokket var nesten svart invendig pga møkk, + div sprekker osv. chippen som fulgte med var orginal. Så nå må jeg bare få tak i vikingchip duden, selv om han ikke svarer på tlf :S Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 tråden kan vel forsåvidt stenges Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.