killerFly Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hvor mye må egentlig gjøres for å bygge om til corado front?? Må bakplaten og allt skjiftes?? Er corado fronten og rally fronten lik? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Rallye og corrado er ikke like selv om de ser veldig like ut. tror det er rallye som har smalere lykter eller så er det omvendt.. selve ombyggingen tror jeg skal være plug and play Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Frotnplaten må byttes når du skal ha rallye front. Ikke sikker på Corrado, mulig du da kan bruke fra Jetta og modde. Blir uansett modding om du skal ha Corrado front Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Tror du ratt må kutte Corrado fronten litt, mener den er litt breiere enn standard Golf front.. :) Ble litt usikker i stad, men mener Corrado fronten er litt breiere faktisk... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Det er veldig mye modding når man skal ha på Corrado-front, titt litt i MSpeed sin tråd for eksempel. Det er motsatt av hva Brille2k sier, 'Rado-lyktene er smalere enn Rallye. Derfor må du enten ha grillist eller bygge panserforlenger i stål, hvis ikke blir det glippe. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jetta Grill, grillist og mest sannsynligvis øvre frontplate fra Jetta.. Grillen må så tilpasses, plastsveises osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvorfor ikke bare bygge om til Rallye-front? Såvidt jeg har forstått er det plug-and-play, med å skifte blekket, lyktene og grillen. Det er jo anderledes med Corrado-lykter, siden det ikke er så mange som har gjort det, men er det verdt det? Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvorfor ikke bare bygge om til Rallye-front?Såvidt jeg har forstått er det plug-and-play, med å skifte blekket, lyktene og grillen. Det er jo anderledes med Corrado-lykter, siden det ikke er så mange som har gjort det, men er det verdt det? Er vel ikke "bare" lenger heller ettersom frontplata har gått ut av produksjon.. Ellers er det bare plug and play ja.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er jo anderledes med Corrado-lykter, siden det ikke er så mange som har gjort det, men er det verdt det? Hadde gjort det fremfor Rally front uten tvil, har alltid likt utseendet på Corre lyktene:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Er vel ikke "bare" lenger heller ettersom frontplata har gått ut av produksjon.. Ellers er det bare plug and play ja.. Veng har haugevis av disse;) Kjøpte nylig nedre frontplate hos dem:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Veng har haugevis av disse;)Kjøpte nylig nedre frontplate hos dem:) RALLYE front?? Ikke corrado asså?? Pris på de da? Jeg trenger ny! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 RALLYE front?? Ikke corrado asså?? Pris på de da? Jeg trenger ny! Aha, my bad.. Trodde du tenkte på de vanlige til Golf, Jetta og Corrado:) Vet ærlig talt ikke om Veng har til Rallye, er sikkert verd å sjekke:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Veng har ikke frontplate til Golf Rallye nei... Men har sett et og annet eksemplar tilsalgs på ebay.de, dog ble denne solgt til rundt 250euro:shake Og da snakker jeg fortsatt om bare frontplaten, skal man ha komplett Rallye front, må man regne med 5000kr+ tom. i tyskland Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg