Gå til innhold

Spesielle bmw 3 serie annonser

Ranger emnet


Elgen-

Anbefalte innlegg

Post deres linker til spesielle bmw annonser med bilder osv.

 

Mye rart folk finner på å skrive og bilder.. :)

 

Starter med en her..

 

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

 

En til. ikke like heldig med bildene ser jeg.

 

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

 

 

Att det går ann og få døtta så mye DRITT både på og inni bilen er godt gjort!! Synes bare synn om BMW'n, som må ha på seg så mye jalla dritt:P husker ikke helt når det var, men han beskrevet golfen sin, den tok kaka skal du se:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis noen faktisk kjøper den siste der så mister eg helt forbanna troen på menneskeheten. Eg orker som regel ikke kommentere salgsannonser, men HALLO??? Less is more har tydeligvis gått eier hus forbi. Dette ser jo ut som en som har fått gavekort på Chlas Olsons pjus, dus og fjas avdeling.. Gi meg styrke... Smak og bahag er en ting, men dette må jo gi avsmak og ubehag til de fleste som kommer inn i samme fylket som den stakkasr mishandlede bilen. Det beste hadde vært og strippet den helt for dill for så å heve den i pressa, så hadde den dødd fort med verdighet i stedet for å leve ett liv i fornedrelse ute blant de andre bilene.. Dakars...

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår