opel_racing Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg håper på å kjøre eiker, sigdal, drammen, elverum, jr. landsfinalen, hønefoss og kanskje gol, gardermoen og Nore & uvdal. Det blir også masse kjøring på isen hos hebbe i vinter:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 landsfinalen jr tror jeg.. må hilse på dere da ;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 flere som er 1990 modeller her på forumet som rykker opp til senior da?? jeg skal hvertfall kjøre senior :) Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 flere som er 1990 modeller her på forumet som rykker opp til senior da?? jeg skal hvertfall kjøre senior :) Ska kjøre jr i år, går over i senior i slutten av sessongen:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg skal kjøre junior i år.. kjører senior til året:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Skal kjøre alle løpene på røssvoll i allefall, bare hold utkikk etter en gul volvo 242.. :P bare å hilse på! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 syns folk har allerede lagt planene for landsfinalen jeg?. ta ikke landsfinalen så seriøst, vi er tross juniorer, men jeg er fullstendig enig i at det er morro med det.. mener det ikke vondt ment til noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 når det gjelder det med junior over til senior, så syns det det skulle vært sånn at når du har lappen, da er man voksen nok til å kjøre mot de store gutta å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 når det gjelder det med junior over til senior, så syns det det skulle vært sånn at når du har lappen, da er man voksen nok til å kjøre mot de store gutta å! egentlig enig der... men tror jeg skal kjøre junior helt ut :lol: får se hva som skjer iløpet av 2008 ;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 i værstefall kjøre ut 18års året da men 19åring i junior virker helt bak mål for meg ass. helt høl i huet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 forskjellige meninger vett :) for og si det sånn..mange juniorer her kjører bedre enn seinorer :) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Veit om flere som skal kjøre junior i år, som er 19!! Ekke vits i å gå over til senior før en hvertfall slår de fleste i jr klassen... Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 sånn er det vel her nede også. seniorer som får seg noen overraskelser trur jeg. alle har jo sett at tollersrud fint klare seg i senior, og det er vel noen her inne også som ikke hadde sliti så voldsomt. så jo blandt annet bakkeløps tiden til saab_racing her på forumet. var vel ikke alt for langt ned på senior lista det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 jææjææ..så det Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 skal kjøre junior men først må eg få meg bil. sjekk siggen Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg