Gå til innhold

hvilke løp kjører du i 2008?

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok bare Frontmotoren på gardermoen for min del i år=)

 

Å? Feiger ut i år?

 

---

 

Har tre biler jeg nå, til tre løp. Kval på Gardermoen, kval ett annet sted (Kanskje Bjørkelangen) og Frontmestermøtet. Er skjelden bud på bilene mine så har vel til flere løp tenker jeg :) Ellers får man kjøpe noe nytt.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Feiger ut i år?

 

---

 

Har tre biler jeg nå, til tre løp. Kval på Gardermoen, kval ett annet sted (Kanskje Bjørkelangen) og Frontmestermøtet. Er skjelden bud på bilene mine så har vel til flere løp tenker jeg :) Ellers får man kjøpe noe nytt.

 

Det har ikke så mye med å feige ut, men må ha litt andre prioriteringer i år... Venter ei datter i sommer så=)

 

Men har en bil klar til Frontmotoren=)

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke så mye med å feige ut, men må ha litt andre prioriteringer i år... Venter ei datter i sommer så=)

 

 

Du må stå på skikkelig om du skal holde følge med Grøterud slekta Henrik;)

 

Har en del å gå på enda hvis jeg skal holde følge med kjetil ja=)

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
mener ikke det at man skal rett i toppen, selvfølgelig ikke. men det er litt morro å ha litt lik konkuranse, ikke sånn at det er noen man vet stikker avgårde, og noen som ligger igjen.. jeg syns hvertfall det!.

 

er ikke snakk om å vinne eller ikke vinne magnus. har ikke vinni no løp selv og det plager meg ikke liksom. men det er snakk om konkuranse nivået.

 

greit at kanskje 19 åringer burde gå over til de store gutta, men åssen har du tenkt å avansere og bli en bedre sjåfør hvis alle er på samme nivå? idrett er urettferdig, for du møter alltid din overmann men det er vel dette som driver oss til å kjøre for. for er det noe gutta her har så er det konkurranseinstinkt. og det magnus sier om å se på heat lista er helt riktig, jeg skal gå til senior nå og er 17 år. jeg er forberedt på å slite en god del, men det er det man lærer av. kjører du med folk som er bedre enn deg blir du bedre:)

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår