vw tveiten Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei! klarte her om dagen å ta liv av høytaleren i den ene døra mi, noen her som vet hvor jeg får ny? har ikke råd til å kjøpe et nytt å bedre sett;) synest det originale spiller greit nok, eventuelt om det er noen her som har byttet sine å vil selge meg de gamle??:hello: Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 ny høytaler får du kjøpt på møller.. eller hvis du vil oppgradere litt så får du ta en tur innom et bilstereosted eller lignende... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 jeg har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw tveiten Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Corolla, du har pm:D Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 har jeg å! Får 2 stk frå 100,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 eller så kan jeg love deg at du får 2 like høyttalere som er bedre enn orginalt til samme prisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw tveiten Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Har fått tak i høytalere dersom corolla sender de:) men flott med all hjelpa fra folk! sinnsykt fet golf du har forresten partybeat! Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har fått tak i høytalere dersom corolla sender de:) men flott med all hjelpa fra folk! sinnsykt fet golf du har forresten partybeat! Det var bra. Takk skal du ha, å enda fettere skal den bli!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg