Gå til innhold

N75 ventil, N75J eller N75H?

Ranger emnet


c20let2k

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Monterte nettop en N75J og den er jeg veldig fornøyd med.

Bilen min er ikke chippet enda men alikevel merket jeg en liten forbedring i ladetrykk.

Jeg får det tidligere samt at det holder seg stabilt utpå høyere turtall.

 

Tenkte jeg bare skulle spre erfaringen min hvis det var til noe hjelp. :)

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg mener å huske syns jeg flesteparten sier at på A4 en-komma-strikk merker noen en økning på ca 0.2 bar i ladetrykk med H-ventil. J-ventilen sies å være mer porøs og tar tidligere kvelden

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår