Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Den 'fuglelyden' jeg snakka om gjaldt forsåvidt ikke rallybiler. Vet at en svart supra her i Norge har det... (Husker ikke om det var den jeg så på Gatebil bl.a.). Har en video av den der du hører det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 kan jo bare kjøre med straka røret da.....da ettertenner det som et sant h.....:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Her var det mye tull dere,hør på boxer nå, han har rett! :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by eirikoo Her var det mye tull dere,hør på boxer nå, han har rett! :) Takk for bekreftelsen!:) Men så spm 2,er dette noe som er mulig på en mr2 mk1 med 1,6 16v 124hk 4-AGE?Isåfall kan det bli gromt eller bare teit? spm 3:hva er straka røret eller staka grenrør eller hva f det heter? Helt rett uten lyddempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Jostein Men så spm 2,er dette noe som er mulig på en mr2 mk1 med 1,6 16v 124hk 4-AGE?Isåfall kan det bli gromt eller bare teit? Bare teit.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Srakt rør er vel at du bare kjører ett rør ut fra grenrøret uten lyddempere eller noe... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by eirikoo Bare teit.. :) Begrunn det,ikke bare vær barnselig å si fordi bilen er stygg:rolleyes: Og er det mulig å få slik lyd i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Jostein Begrunn det,ikke bare vær barnselig å si fordi bilen er stygg:rolleyes: Og er det mulig å få slik lyd i det hele tatt? Neinei for all del. Syns ikke bilen er stygg. Men det er en sugemotor ikke sant? Da er det vanskelig å kjøre antilag for turbomotorer på den, og lyden blir ikke den samme. ;) Thats my point.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by eirikoo Neinei for all del. Syns ikke bilen er stygg. Men det er en sugemotor ikke sant? Da er det vanskelig å kjøre antilag for turbomotorer på den, og lyden blir ikke den samme. ;) Thats my point.. :D ok bare lurer jeg vettu,har ikke peiling på dette område så bare håper på objektive fakta svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Har du Mr2 Jostein? Noe jeg har lurt på lenge, hvor gammel er du? Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at du er 15, 16 eller 17 år... vet ikke hvor jeg har det fra... (Bare lurer) :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Laaars Har du Mr2 Jostein? Not yet,men jakter vilt! Originally posted by Laaars Noe jeg har lurt på lenge, hvor gammel er du? Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at du er 15, 16 eller 17 år... vet ikke hvor jeg har det fra... joda takk for den.... :( Btw(17,blir 18 i januar,den store dagen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Okey, da er du nok en del eldre... jeg må ha blanda eller fått det fra et annet sted. Beklager... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Laaars Okey, da er du nok en del eldre... jeg må ha blanda eller fått det fra et annet sted. Beklager... :) 17,blir 18 i januar som det står over ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by MrKadett hvorfor skriver du dette innlegget når du nr1. ikke har bil 2. ikke har mr2..... og hvorfor navne ditt på anna bil på avatar? he... jaja hehe,grattis for den håpløse posten vant du ikke bare en,men to slike :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg