Lalala99 Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hei, Har en volvo xc70 som var nede på min på kjølevæska. Naboen mente jeg måtte ha orange kjølevæske? Og at det var en volvo greie. Mens flere andre mente jeg bare kunne helle på blå. Så det jeg lurte på hva slags kjølevæske skal jeg ha?:D Og bilen var inne på 60k service for et par uker siden er det ikke på checklisten til verkstedet å fylle/bytte kjølevæske? Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodriguez Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 var nu egentlig et dumt spørsmål, ikke værre enn å ringe din volvo forhandler å høre va de anbefaler.. Siter porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Om frostvæsken din er rød/orange skal du etterfylle med det samme. Om du blander rød og blå så vil denne krystalliseres og dermed tette kjølesystemet. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Nesten rart om ikke Volvo bruker Ford sin rosa frostveske, som kan blandes med alt. Men, ja man skal passe på hva man fyller på med i disse dager. Gjerne sjekke bilens håndbok. var nu egentlig et dumt spørsmål, ikke værre enn å ringe din volvo forhandler å høre va de anbefaler.. Kanskje det var Jul og forhandleren var stengt? "Ingen dumme spørsmål, bare dumme svar" er det noe som heter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Forhandler var nok stengt ja... men ringte idag og da sa de at jeg skulle helle på blå... Men den som er i tanken er orange/rød/rosa :P Så da må jeg nok ta turen dit imorgen så de får sett på det. men takk for svar :) Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg