bomsen Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hehehe, merkelig utseende på de bilene der azz:P men dem går jo greit da:) Det sier guten med 240.. Skjønner ikke helt hvorfor du kommenterte i det hele tatt. Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 mista veldig fort litt respekt når du rullemala den! men men, de e no mi meining Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Det sier guten med 240..Skjønner ikke helt hvorfor du kommenterte i det hele tatt. Yup, det sier gutten med 240'en:) Smak og behag vettu:) Når du sier det sånn, så veit jeg ikke helt hvorfor jeg skreiv det heller:PSorry, var ikke meningen å være slemm:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Bare mist respekten du;) Er snakk om prioriteringer. Vil heller få motor og alt annet som er viktig ferdig enn at den skal se fin ut. Driter i utseende;) Har gjort litt i kveld og. Festa frontleppa til IC. Fiksa ny ånding. Og pønska litt på servopumpe. KOmmer ingen vei med det. Ser ut til at jeg må ha ei elektrisk ei. Og ja, intercooler, trykkrør og silikonslange skal bli sort. Hivde også av denne stålkolossen av. Veide sikkert 25kg. Også finne ut en smart måte å feste denne på. Ser for meg panserlås eller noe ala det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 He he, tøft. Minner meg om 80' tallet. Der jeg er fra, var det populært å rulle gamle biler. Da ble det brukt mattsvart arkanol. Problemet er at det er et sant helvete å få det fjernet hvis du skulle finne på å lakke den i en showfarge engang. Men hvis jeg har skjønt det riktig så har du tenkt å bruke bilen hardt. da er det ikke et dumt valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Det er nettopp det:) Bilen skal brukes:) Syns den ser litt småfrekk ut jeg: Blir moro å få dekk på de andre felgene jeg har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 begriper ikke at den bilen der er senka jeg :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Nei, har stussa på det der jeg og. Har fjærna masse vekt da. Også er fjærene bak nye. Ikke siget sammen helt enda. Håper det blir bedre når jeg har fått kjørt litt. har ikke noe imot at den er litt høy så lenge den er stiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Vannrail ferdig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Film ved oppstart? :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Oh yeah skal filmes! Usikker hvor mye jobb det er med elnett. Elnettet er helt nytt og komplett. Skal bare være å koble opp bensinpumpe og strøm og så skal den starte? Problemet er at elnettet er ifra s2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tok du av hengerfeste!? Jeg håper du vet hvor lenge jeg sleit for å få festa den driten.. :P Rullmaling er ikke akkurat tøft, men når det kommer til fin lakk eller motor/drivverk så er vel valget enkelt i dette tilfellet.. Blir knall=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Guess hva jeg skal i helga? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Kaldt ute! HUTRE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Litt forskjell ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg