bpengan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Heisann hopp! Er jævlig vrient å få til stramminga til servon. Må tenke på at radiator skal få plass,vannrør og trykkrør. Satt å så på det i 20 min før i kveld og funderte. Troor jeg har en løsning på det. Ja, jeg vet at den kommer til å bråke og at alt skramler. I tillegg når motorfester og girkassefeste er stivt så kommer det til å bråke som f. Og det har sin sjarm;) Ble litt lei av alt småtrælet i sted. Så trilla ut bilen og tok noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Tøffe fester til coolern:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 You go girl :) Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undlien Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 weeee, helt sykt. Ikke lenge til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Nå har jeg fulgt med i stillhet siden du begynte på audaen og trodde aldri at du skulle komme så langt som du er kommet i dag:oohh Men som den hobbymekanikeren jeg er selv så må jeg si meg dyktig imponert, dette har du virkelig snudd til noe skikkelig bra=) Lykke til og stå på videre, dette gleder jeg meg til å se ferdig!! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 enig med han over:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Takk for gode ord:) Lett å fortsette med prosjektet når man får så mye ros:D Holder på å helsveiser grenrøret: Dårlig mobilkamera men dere ser hva det er:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Dette blir helt sjef! Jeg kjenner jeg har lyst til å gå opp fra stolen og begyne og skru selv, men har ikke mulighet til det. :( Gleder meg til å se fler bilder og følge med på åssen dette blir til slutt! Har på følelsen at dette blir BRA! Lykke til videre! ;) Mvh. Anders H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Dette blir helt sjef! Jeg kjenner jeg har lyst til å gå opp fra stolen og begyne og skru selv, men har ikke mulighet til det. :( Gleder meg til å se fler bilder og følge med på åssen dette blir til slutt! Har på følelsen at dette blir BRA! Lykke til videre! ;) Mvh. Anders H. Takk for det:) Æsj, ble oppned. Jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 så ut som det der blei utrolig bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Det ble utrolig bra. Er veldig fornøyd med at alt ble så smooth inne i rørene. Mangler fortsatt å få satt på feste til wastegate. Men det skal gå rimelig lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Yeeei!! Nye deler: Også fler av grenrøret. Mange bilder av det nå.Men ble så jævlig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Blei bare drit bra det grenrøret der da! Deilig med deler:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Gromt! :D Syerer du grenrøret etter du er ferdig å sveise det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Gromt! :DSyerer du grenrøret etter du er ferdig å sveise det? :) Han syrevasker etter sveising. Bra bp :D Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg