boldor Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ha ha, bolle skal du få slippe å gi meg. Mye bedre å bruke pengene dine på bilen. Synes det er kult å følge med, er mektig imponert over arbeidet du har lagt ned. Det er kjempe gøy å følge med siden du tar så mange bilder og poster flittig. For masse av år(21 år siden) siden gjorde jeg noe tilsvarende med en gammel volvo. Men har ingen bilder fra den tiden. Nå finnes det ikke tid til å gjøre slike stunt lenger. Det nærmeste er smøre opp sykkelen til min datter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hehe, kan lage en bolle med sponsa midler. Bilen har komplett bakstilling nå. Ser bra ut hvertfall. Skal få fiksa trykkrør nå og gjort litt mer på innsuget og så skal motor ut igjen så bilen kan sendes til lakk. Og så jeg får se over motor. Fant jo metallbiter av et lager eller noe i oljesila. Skal også montere nye råder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undlien Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Nå gleder jeg meg sykt til den biler står i gårsplassen min, å en veeeeldig overglad bjørn petter som kjører?:D Begynner virkelig å bli audibroom nå! blir kanskje 90 quattro på meg også, så da kan vi leke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 har lest igjennom alle 41 sidene nå og må si jeg er imponert over alt arbeide du har gjort. skal følge med videre her:) men en ting jeg lurte på er hvor du fikk tak i den audi jakka du la ut bilde av lenger tilbake i tråden? hilsen thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Den audi jakka/gensern har bror laga til meg. Når han jobba på et skiltdekorfirma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 okei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haako2 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 er det john deere 2450 på bilde? Siter Garasje i Ålesundsommrådet nermare bestemt spjelkavik ønskast leigd til juni 2012!!!! ->89 OPEL OMEGA A 2,0 stort prosjekt med racepreg ->86 Ford Orion 1,6 bruksbil prosjekt ->76 Ford Transit trekkbil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 er det john deere 2450 på bilde? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haako2 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Ja. råå traktor de :P har kjørt masse 2450 :D hva merke er mig sveiseapparatet du har ? Siter Garasje i Ålesundsommrådet nermare bestemt spjelkavik ønskast leigd til juni 2012!!!! ->89 OPEL OMEGA A 2,0 stort prosjekt med racepreg ->86 Ford Orion 1,6 bruksbil prosjekt ->76 Ford Transit trekkbil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Blir sykt lei av å jobbe alene hele tiden. Stoppa i stev av å få et nytt stort sår av ei slangeklemme. Blir frustrert og får lyst til å kaste noe hardt i veggen noen ganger. Menmen. Fikk sveisa litt på innsuget. Ble tom for alutråd så fikk ikke sveisa mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superbeast Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Jævla bra! Denne tråden har fått dagene til å gå mye fortere(jobber 12timers natt på båt):D Får så sykt lyst til å begynne med prosjekt selv når jeg leser og ser bildene dine! Har en drøm om å lage turbo-værsting av nazivogna mi (w124 300TE). Skjønner godt at du blir lei og føler trangen til å pælme saker og ting i veggen. Plagdes med en drivaksling for noen uker siden, det resulterte i et knust vindu og en bolt jeg ikke fant igjenn^^ Keep it up! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 HAHA:D Skjønner godt at du blir lei og føler trangen til å pælme saker og ting i veggen. Plagdes med en drivaksling for noen uker siden, det resulterte i et knust vindu og en bolt jeg ikke fant igjenn^^ Jævlig bra:D Du får komme innom så kan vi teame opp på et bygg. Hørtes jævlig moro ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Mangler bare å slipe litt inne i innsuget nå slik at alt blir jevnt og flyter fint før jeg sveiser det helt sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hurra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 rydding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg