bpengan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 fikk en pakke i går: Har fått stempelringer too. Har påbegynt innsug: Lagd meg spacer til motorfestene: Har begynt å dreie aluforinger til understell også. Bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ser bra ut, må du ikke gi opp. Følger med tråden din, ble litt bekymret når du ikke hadde oppdateringer på lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ser bra ut, må du ikke gi opp. Følger med tråden din, ble litt bekymret når du ikke hadde oppdateringer på lenge. Hehe, har värt veldig lite som har skjedd i det siste egentlig. Men håper det forandrer seg litt nå. Skal ut å kjöre 18timer i helga for å hente div trim. Blir godt å ENDELIG få det i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Laga resten av motorestet i dag.Blir stivt. Begynt så smått å dreie nye foringer. Plana innsugsflensen så den er klar til å sveiser på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Tralala Blir pressa inn stålhylser så boltene ikke gnager istykker alun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Sverigetur! Runda 105 mil i oppkjørselen her hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Fiksa motorfestene ein gång for alle. YEAH YEAH Hvor er det disse skal*? De pakningene på skrustikka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 De til venstre kan jo være eksospakning eller noe i den duren. Den til høyre vet jeg ikke. Men stod det ingenting om det på pakka? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Det virker som om det er det fulgte med pakninger til 10v motoren også. Kjekkis egentlig siden jeg skal bruke opp den jeg har stående:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pakkningen til høyre er til spjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pakkningen til høyre er til spjellet. nope. Fulgte med en annen pakning som er til spjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Fikk skjärt ut nye flenser til turbon min. Den hadde t3 flens i stede for t4. Så jeg måtte lage en ny collector og. Gikk mye kjappere denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ser veldig bra ut! Gjort pent arbeid på flensene dine;) skal bli artig å se hvordan manifold ser ut når den blir ferdig! har trua på at den blir bra jeg SJØ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg