bpengan Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 20mm tykk alu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Da har jeg gjort ei bestilling hos http://www.turbofun.no Få igjen på skatten er alltid like moro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det grenrøret ser rått ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Det grenrøret ser rått ut! :D Takk:) Det tror egentlig jeg og. Men har tatt så jævlig lang tid siden bestilling med bend aldri kommer. Og i den bestillinga så får jeg alu til innsuget og.Så får ikke begynt på det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Fått lakka og lekt meg litt. Sandblåst: Også er jo våren i anmarsj, så da må utstyret være i orden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 see: Sandblåste den. Var masse rust. Fjærna litt vektgreier. Air Condition. Selges om noen vil ha. Har pumpe og alt. Komplætt. Asfaltmatter. Se så fint det ble: Har også fiksa meg TIG i påska. Skal sveise litt rust bak i bilen og sveise igjen tanklokket: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 du bepe! dæ shæm sæ! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Fikk satt motoren på nye motorfester: blir mer enn nok plass til turbo: også festene til girkassa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Flott arbeid, imponert :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Flott arbeid, imponert :) Takk for gode ord:) Det som er så teit er at snøen smelter som faen her nå, og alt ender opp på garasjegulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Canfield sykkel jo! Jeg sykler på intense. :-) Utfor er sjukt moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Canfield sykkel jo! Jeg sykler på intense. :-) Utfor er sjukt moro Hehe:) Er moderator på utfor.com jeg:) Canfielden er brodern sin. Jeg har en felt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Har begynt å fikle litt med el-nettet. Ka fan? Dukka opp noen små liksusproblem som feste av coil etc. Men sånt er jo bare moro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Hehe:) Er moderator på utfor.com jeg:) Canfielden er brodern sin. Jeg har en felt=) Fett. Jeg var på Team Terrengsykkel i fjor hvis du leser det, var i treningspanelet og sånn. Sykler egentlig XC men trapper ned nå som jeg har handla bil og flytta ut hjemmefra, hehe. Skal låne meg en utforsykkel og prøve meg, blir kanskje Kristiansand i påskehelgen. Terrengsykling iz ze zhit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg