bpengan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Oh, you guys*snufs* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 bra jobba bp:-D blir fresht detta ass Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Er vel ikke så morsomt å se bilder av hver jævla ting jeg gjør men. Og alle de andre ledningene som ikke går til hjernen passer vel bare til s2insrumenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 her skal det stoppes! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Fikk gjort litt i dag og. Fjerna litt rust i dempertårnet: Mer jobb med understell. Slet med at jeg ikke får av akslingen på høyre side. Venstre kom av med en gang. Hvordan er dette festa sammen? Er det bare å dra ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ned med bensinanken. Gjemte seg litt orange der og. Var så dum at jeg tok ned tanken uten å sjekke hvor mye bensin det var i den. Og den var jo nesten helt full. SÅ hevert er ikkeno gøy når det er kaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleCh Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Er en stund siden jeg har vært her på BF, men nå er jeg ajour igjen på tråden din, meget bra! Mye har skjedd, jamt og trutt! :pray Du må aldri selge denne bilen! Du får ikke igjen det den er verdt for deg i kroner og øre uansett.. Når vi først var inne på kroner og øre.. hva har dette kostet deg så langt? ca? Siter Mercedes C240 Sport '98 -Mercedes Benz V6 Power MERCE TIL SALGS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Takker for gode ord:) bilen var jo superbillig. Fikk den for 15k. Men begynner vel å nærme seg 50k for alt nå tenker jeg. OG mangler jo masse enda. Men bedre at de går til bilen enn at jeg kjøper meg godteriererer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 tja, godis dreper deg langsomt, bilen KAN drepe deg fort.. bygg bur! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Bur av lakrisSnorer YEHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Har begynt med grenrør. har også bestilt litt alu-godsaker Venter på flerebend til grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Tata m Blir litt forandring på vinkelen på samlestokken og få den litt lavere. Kan du si sandblåse? Ligger senkefjærer å vener hos meg til ein kosleg kar og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Du bytter vel demperne å ? :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nå har jeg lest gjennom hele tråden din (Har vondt i hånda etter musa) Og må si at detta går DRITBRA!!! Skulle gjerne gjort noe sånt jeg og :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg