Mikkel Bruer Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du tenkt å skru fra hverandre blokka? Med tanke på all den dritten som var når du tok av toppen... Og det kan nok hende det er sprekker i toppen. Det ser du når du får kokt den ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Greit å få vaska alt. Blir så mye bedre å kjekkere å skru det sammen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hmm, det føles som om du ERTER meg Mikkel! Liker at ting skal være litt rent og pent:) Kjekt å se hvor det lekker hen og hvis det gjør det. Var jo et olje/lort søl uten like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Erter ikke, bare lurte jeg..hehe Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Fått gjort litt mer: Alt skal sandblåses og nye polyforinger skal bli dreid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Liker ikke rust og understell! Motor ser bra ut nå:) Planer for motor fremover nå er: Sveise grenrør. Sveise innsug. Bytte pakninger og til stål/kobber toppakning. Arp bolter. Får Turbo, dyser chip etc fra sverige nokså snart. Kommer til å dokumentere bygginga mi av innsug og grenrør her i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Fått gjort litt mer i kulda. Den ene bolten knakk jo såklart. Blir vel gjort no smart her. OG foringene var heelt utslitt. Blir fresht med nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Er det stress å dreie polyforinger selv om man kan dreie? Og hvor får man materiale fra? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Er det stress å dreie polyforinger selv om man kan dreie?Og hvor får man materiale fra? Nei, ikkeno problemer det. Jeg kjøper det gjenom jobben. Akkurat hvor de får tak i det er jeg usikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Endelig fått ut bakvogna. Mangler sånn torx med 12 tenner til å få av akslinger så jeg får tatt ut diffen. I sommer så var bilen skeiv. Som om den var høyere på høyre side enn venstre. Dette var grunnen. Fjæra satt ikke skikkelig i banen sin. Har fått tak i no 30mm senkefjærer som skal på. Blir nok ordnings da SJØ. Lurer på å lage nye slike justeringsgreier som jeg ikke vet hva kalles i rusfritt. Og, ja det var sykt kaldt ute! Var så kaldt at tårene spekte på kinnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 YEI! Har fått gjort litt knotarbeid i dag. 10 minus og glovarm på hendene.(dæven som han syter om den jævla kulda tenker du sikkert nå;)) Har fått elnett på plass. Var jævlig trangt men ga meg ikke. Har kjøpt meg lakk til toppdekselet: Også bare noe for funn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Glemte å nevne at jeg også har fått tak i no nye kalippere foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 dette blir knall! du har ett kjempe pågangsmot og ikke minst du gjør det skikkelig:D gleder meg til og se denne ferdig:D keep up Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 dette blir knall! du har ett kjempe pågangsmot og ikke minst du gjør det skikkelig:D gleder meg til og se denne ferdig:D keep up *2 :) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg