bpengan Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 janmoen: Oi, jeg blir jo rørt:) Takk for veldig fine ord:) Det er kaldt i garasjen:( Men fikk da gjort litt likevel. Gikk tom for sveistråd så får ikke gjort noe mer før til mandag. HAHA! jeg måtte bare:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 ny cooler blir fett:P men er det ikke forskjellig størrelse inn/ut på original cooler? får du tilpassa slanger ut fra cooler og inn til innsug på 20v? eller går det rett på kanskje...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Bruker ikke slanger:) Kommer til å bruke alurør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 du bare måtte ja:D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja var litt arti:P Har ikke fått gjort så mye i dag. Kutta til så jeg får monter ei aluplate i bagasjerommet. Var jo såklart mye rust som venta på meg der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Fått adventskalender bp?:) Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Du har hatt noen timer rustsveising på denne ?:) hehe.. men da blir den jo bra å=) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Modig, men rått prosjekt! Tvåhundra er en av de feteste bilene Audi spytta ut på den tiden, noshit. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Neeeei, har ikke fått adventskalender:( Har brukt SYKT mange timer på skitbilen:P Kjenner jeg deg Trofs? Ser du holder til på Melhus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Neeeei, har ikke fått adventskalender:( Har brukt SYKT mange timer på skitbilen:P Kjenner jeg deg Trofs? Ser du holder til på Melhus. Nei, tror ikke vi kjenner hverandre nei. Men jeg vet du kjenner bla. Holger! Han nevnte at jeg skulle se innom denne tråden en gang han var her faktisk. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Nei, tror ikke vi kjenner hverandre nei.Men jeg vet du kjenner bla. Holger! Han nevnte at jeg skulle se innom denne tråden en gang han var her faktisk. Ah, skjønner. Koslig at du så innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undlien Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 thihi, det var meg:batman: :batman: Gleder meg til bilen er ferdig jeg. Bra du er tålmodig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Fy faen det er kaldt. Var ute i 45min og da holdt tærne mine på å speke. Men fikk da gjort bittelitt. Fikk kjøpt ny flusstråd. Takk til kua. Må nok kjøpe meg en ny malerkost og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Se, ha moro, og finslip firehjulstrekkteknikken :-) http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Takk for fin link:) Var en oppmuntringboost. Selv om det er kaldt så må man prøve å få gjort noe. Dagens lille time: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg