bpengan Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kjører med den som står på til den ikke vil mer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 njaaa, vajej sikka quatter!! original quattro-kasse skal da egentlig tåle litt juling.. Blir spennende å se motor (+ kaross?)! Jeg skal i allefall pille litt deler av det s2 karosseriet i såfall.. (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 S2 karroseri? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ble ikkeno av det. Holder på med alt elektrisk. Og det er ikke bare bare. prøve å finne ut hva ting er og få det litt mer ryddig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undlien Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ledningsnett er det verste jeg vet om på bil:P er helt døv på sånt, hehe! Men fy, får bare mer å mere trua på bilen her, med tanke på hvordan den var først, å hvor mye du har lert osv=) stå på!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ledningsnett er det verste jeg vet om på bil:P er helt døv på sånt, hehe! Men fy, får bare mer å mere trua på bilen her, med tanke på hvordan den var først, å hvor mye du har lert osv=)stå på!:D Takk:) Du får komme innom en tur nårj eg har henta motoren:) Vil nok ta litt tid å få inn alt elektrisk. Vil jo ha det så fint og systematisk som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Har fått gjort litt i dag og. Rydda litt mer elektro. Pussa og sparkla litt. Sist jeg prøvde å skru opp toppen så mista jeg bitsen ned i toppen. Fikk tak i den. Var ikke bare bare med store hender:P Dere motorguruer må si litt om hvordan livet til denne motoren har vært. *Skimter bitsen såvidt neddi der:* *jallaskit, eller er jeg for sterk?*(har mest trua på at jeg er for sterk) Artige stempler. Ser greit utifra min kunnskap. Pella litt på toppen. Ser ut som det har gått litt varme i noen av sylindrene. Ingen sprekker såvidt jeg kan se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Du trenger nok ikke merke løfterne.. Det kan stå hvor som helst ;) Ser jo greit ut der, men kommer LITT olje gjennom et par av sylinerne ventilene eller? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nja, jeg merka de uansett:P Nei er bare olje som rant dit når jeg snudde toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 ser ut som du har litt feil tenning på et par sylindrene :P Stemplene så jo helt kurrant ut. Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det er godt mulig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er vel egentlig ikke mulig å ha feil tenning på "et par sylindre" når man har fordeler.. da er vel alle feil i såfall.. det hvite på stemplet helt til venstre kan jo nesten minne litt om lekk eksos-vent. :S men da er det litt snedig at det ikke har skjært:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg hater sparkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 jeg hater også rust. hmm HMM Fikk eksosbandasjen jeg bestilte av bs-bildeler for 2 måneder siden. Dårlig. Fikk med lesestoff som blir plassert på dogulvet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg