bpengan Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ikkeno funka. Så jeg tok et skrujern fra 12volt inn og tappa på den øra hvor den fra nøkkelen skal i og da reagerte den. Det er noe som gjør at den ledningen fra nøkkeln ikke har 12volt. Og det er umulig å følge ledningene i den el-klysa under dashbordet.Er det et form for relè som kan ha tatt kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 skal ikke være rele fra nøkkelen til starteren. Det du kan gjøre(slik som jeg gjorde) er å trekke opp en ny ledning på en egen trykkknapp under dashbordet. Da er det bare du som klarer å starte bilen også^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Du er ikke dum du:P Kom med flere smarte løsninger om du har nå med en gang så slipper jeg å spørre:P Men det skal jeg gjøre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 er nå ca vel ferdig med å male. Noen bilder; Tok også å skjærte ut ei plate av glasfiber og la på de der hullene til AC. Skal feste plata med silikon tenkte jeg. Kommer vel noen artige knapper der etter hvert. Knapper er jo alltid moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Siden jeg skal sveise igjen takluka så begynte jeg litt med den i dag. Skjærte ut en bit glasfiber til. Ble fornøyd jeg egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 tøft:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Har nå fått fiksa startknapp. Og startern slår inn. MEN jeg har enda ikke gnist på pluggene. Har ikke peiling på hvor jeg skal begynne å sjekke.:/ Men får vel bare prøve seg litt frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 slenger inn to bilder. Er sikkert noen som setter pris på litt bilder.Selv om det ikke er så ekstremt. startknappen; litt artige farger passer alltid inn; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er det noen som har en coil som passer til meg liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er det noen av dere audi guruer som vet eller kan sjekke hva disse kontaktene skal måle og hva det er? Hjelp en stakkar med feilsøkinga. Har fortsatt ikke gnist:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har blitt fortalt at begge de ledningene skal måle 12volt? Jeg vet ikke om dette stemmer men. Men jeg har fått gjort litt likevel da. Begynt å lakke litt:) Svart med no sånne flakes i. Og, ja det snør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Har nå fått 12 volt på den ene ledningen inn til coilen. Det var brudd på den. Men enda vil ikke det ikke gi gnist. Ikke ut ifra coilen engang. Er det mest sansynlig at det er coilen som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Lenge siden jeg har skrevet noe her. Er ikke så mye å gjøre.Jeg har ikke peiling på hvordan fikse motorn. eneste jeg kan gjøre er å leke meg litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 lite svar her. Men ser at tråden blir besøkt og folk ser ha jeg gjør. Selv om det jeg gjør kanskje er feil, og hvertfall ikke noe å rope hurra for:P Har fått fiksa litt på midtkonsollen i dag. Skjært til så jeg får plass til noen intsrumenter og skjært ut ei plate av glasfiber. Syns det ble veldig bra jeg. SKal skjære ut 6 hull der snart. Men har ikke borr og skit hjemme akkurat nå så da venter jeg heller slik at det blir 100% riktig. Det var faktisk litt jobb å få det sånn ca bra. Var litt skjæring og pussing. Men jeg ble fornøyd:) BLir nok festa med lim tenker jeg. Kan hende jeg spakkler over de små glipene. Men ekstra vekt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hei, jeg ser på hver oppdatering du gjør, men jeg skriver sjeldent svar på ting du lurer på etc, rett og slett pga Audi ikke er mitt felt, så da har jeg rett og slett ikke den riktige kunnskapen til å komme med konstruktive og rette svar :) Men følger jo med, så jeg er glad for at du ser på telleren (views) og ikke bare etter innlegg, for det er mange som er som meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg