bpengan Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Tihi. Har endelig blitt litt bra vær. Så da har jeg fått hatt det litt moro. En viss faen fant sekken med drid fra audin og begynte å leke seg med den. Ja, det er ham på bildet. Lærte av dama mi at det funker å bruke hansker slik at jeg ikke blir lortete i uker fremover:P Slange inn på turbon.Gått igjenom litt av hvert opp gjenom tiden Denne har gjort jobben sin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har nå funnet ut at jeg har gåen starter(Takk til Frans og Ståle) Har fått lakkert litt innvendig. Er bare første strøket enda. Vil ikke kalle 3 pluss og utevær akurat bra forhold for å lakke men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Starter som ikke reagerer på noe som helst.. lakking/maling av gulv er fett! og det ER faktisk sant det BP sier.. Hunden hans HAR adhd.. Om ikke værre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Fant et rusthull i dag. Malte bare over det.Får ta å sveise inn nytt stål når snøen kryper vekk:) Ellers får jeg ny starter forhåpentlivis på tirsdag. Og da blir det forhåpentligvis oppstart. Og prøveskilter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Detta så veldig fint ut bpengan :D Det begynner å komme seg nå :D stå på ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Blir spennende å se når du skal få ting sammen igjen :p.. Ihvertfall hvis du kun slenger alt av skruer i en boks :p.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Blir spennende å se når du skal få ting sammen igjen :p.. Ihvertfall hvis du kun slenger alt av skruer i en boks :p.. Skal man ikke gjøre det slik da?:uhhmmwhat?: Hehe, er det man har poppnagler til! Blir bra dette Bp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Skru sammen igjen? Nesj, eneste som skal inn igjen er stolene.Til jeg får skaffa meg bøttestoler:) Er arti å få tilbekameldinger på det jeg gjør. Er ikke så mye man får gjort når man er arbeidsledig og at bilen står ute i 5meter snø. jeg er trofast mot isboksen når det gjelder bolter og skiver etc:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Har fått gjort litt i dag og. Fronten trenger en hjelpende hånd. Har fått tatt bort litt rust og malan. Tok også av den venstre skjermen. Den og trengte litt hjelp kan man si. Oi, den datt bare av jo:P Fjerna det jeg klarte av rust og lakkerte den. Tøff som jeg er tok jeg å la nedi masse sparkel:D Blir nok bra ska du sjå.. Fikk også lagt på et strøk til på gulvet. Litt av det hvertfall. Kommer nok non bilder til i morgen når jeg har fått pussa litt etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Good work:) Men søkki det var mye spakkel på den skjermen! Før du spakklet så skulle du ha null-slipt spakklet,men who cares? :p Blir bra dette vettu,bare sommern kommer:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hvordan nullsliper man spakklet?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 tja....tar rondellen og sliper utover fra metallet. skal gå ifra metall til spakkel,fra spakkel til lakk osv.. Ganske jevn kan man si,å ikke en brå overgang..Det skal liksom "gå ut i null" Blir fort visende en kant hvis man ikke null-sliper. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 men så er ikke resten av bila så forbanna fin at man trenger å gjøre alt av eksteriørt så jævli perfekt:P men det blir bra! det har jeg trua på.. Må bare få ordna starteren diiiiiin!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ja, jeg skal gjøre en skikkelig innsats i morgen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Er ikke så mye å ta bilde av om dagen. Driver å skal lodde sammen no ledninger. Har fått strøm og jord på startern. Men den vil fortsatt ikek slå inn.Driver å finner utav hva som er feil der. Også driver jeg å maler litt. Men vil bare få start på den nå.Lenge siden jeg har hørt audiBROM. Legger inn noen bilder jeg tok i sted; Sånn ble skjermen etter at jeg sparkla den.Langtifra perfekt.Får se om jeg gidder ta den av å gjøre en bedre jobb senere. når sommern kommer skal jeg kjøre uten rute.Blir digg. Jeg er svak for denne bilen altså. Har vært varmegradier i det siste og det har gjort til at snøen har smelta MYE. Slik så det ut for noen uker siden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg