bpengan Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Haha, om noen sponser så skal jeg ha karbonstoler:P Dæven det er dyrt:P Fjerne limet må jo være helt jævlig helsefarlig og dritjobb? Jævla prikearbeid. Får vel gjort noe idag og. Selv om det blir litt kake på kvelden! 19 år:D Begynner å bli gammel:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Gratulere med dagen da:) Du bør bruke gass-maske hvis du holder på med sterke milder ja! Bruker det selv,men blir rar i hodet likevell:p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Fant ut at jeg ble litt tullete i toppen ja. Kan jo nesten ikke huske noe lengre:P Får bare la alle dørene stå oppe. Fresten noen som har peiling på 10v motoren jeg har? Usikker hva selve motoren heter.(kan få sjekka opp) Hvordan er det med trimdeler til den? Hva er mulig å oppnå i tall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Står en MC motor i din.. (no offence, men den svakeste av turbo-motorene på 165 hk originalt. Ring ES-tuning å spør de hva mer som kan gjøres med motoren din!) Mvh Forrige eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Nå står det mye klokt på eyelid sin side: http://www.ableitet.no/ Men i hvert fall så tåler bunndelen opptil 400hk. Her kommer men'et: Den orginale innsprutingen er serdeles motvillig mot trimming, så løsningen er Datasprut. http://www.ableitet.no/index2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har tenkt å oppgradere med datasprut. Takk for linken=) Skal prøve å åle meg litt gjenom siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har hørt at s2/s4 innsprut-systemet tåler fint 400hk,så du kan jo bruke det hvis det passer? Letteste løsning blir å kontakte Es-tuning som nollaS sier,de har peiling på det meste,å ikke minst Audi:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Ja, hadde tenkt å ringe å høre med de. Men har tenkt litt på å prøve å skaffe en 20v motor. Men har jo ikke peiling på sånt:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Var litt rar i dag så måtte kobla av litt med non timer i audin. Først et stemningsbilde; Rent og pent nesten:D:D Fortsette i morra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Jobber fortsatt med restene av drid på gulvet. Tar lang tid den driten der. Driver å ser litt på stoler for tiden. Hva er det dere kan anbefale? Pris sånn rundt 2000,- pr stol. Skal også ha målere.Er det noen av merkene jeg bør holde meg unna fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Blir lite gjort om dagen. Bilen står under en halvmeter snø:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 DUmme vær! Dumme garasje jeg ikke har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nå er alt inni strippa å rengjort. Fant en del som så ut som litt dårlig arbeid. Dårlig rustsveising.Og annet. Hvordan er det å fjerne brannveggen bak?Er det lov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 så lenge tanken er under bilen så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Uff..Får helt vondt i magen jeg når jeg ser sånn..kaldt,masse snø,Usj..TQ som står ute alene og fryser xD Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg