bpengan Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Lite å ta bilder av for tiden. Driver på bare å fjerner asfaltmatter. Er veldig lite igjen da. Men, er det noen som har et skjema for det elektriske på denne bilen? Er sikkert hundreogtre løse ledninger som jeg ikke vet hva er. Og hadde tenkt å ta ut det jeg ikke trenger. Ellers gikk garasjeplassen i dass. Får vel bare manne meg til å stå ute ei god stund til. Skulle fått den på bukker, men er litt skummelt siden den står på is og det er en liten helling. Bah... Men det går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 blir bra dette :) er det intercooler på den a? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ja, en bitteliten en:) Blir vel no nytt etter hvert:) Snasen volvo du har freesten(mobbe du hakke førerkort) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Skjer endel her. Men lite å ta bilder av. Tok noen bilder. Kan hive innpå om noen vil se. Er snart ferdig med asfaltmattene. Hadde vært en stor fordel og tatt ut dashbord og kasta ut all elektronikken, men siden jeg ikke har "huggu" til å sette alt inn (spes elektrikken) så lar jeg det være. Driver å skal bestille litt fra en eller annen nettbutikk snart. Blir 2 bøttestoler og noen instrumenter til jeg skal starte motorn.(Om jeg får start) Har fjerna masse vekt fra bilen. Tror jeg har fått kasta ut rundt 150kg. Blir moro å få veid alt jeg har plukka ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er det fresten noen som har en måte å enkelt oh kjapt ta drepen på limrestene på golvet, og andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kan bli bra dette.. Bruk tynner på limrestene,det funket til meg:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja, testa ut med avfetting men det vil bli MASSE arbeid med. Måtte putte inn stol og ratt bare for å få feelingen av bilen igjen. Tihi. Rattet. Står 1979 på det:D Husker ikke navnet i farten. Høres italiensk ut. Mer fjerning av noe som ligner på asfaltmatter som jeg egentlgi ikke vet hva kalles. Ser skøten fra 100 til 200 greit. Før og etter shait. Bah Glemte tydlighvis å snu på dette bildet. Er ikke rare fremgangen jeg har for tiden. Men bilder er bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 HAr fått fjerna litt mer matter i dag. Er igjen minimalt nå. Er litt usikker på om jeg skal ut med hele dashbordet. Men skal hvertfall begynne å lage fester til instrumentene jeg skal ha.Tror egentlig ikke jeg får plass til 2 i bredden. SÅnn ca sånn jeg har tenkt det: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har tatt 99% av alle asfaltmattene nå. Fikk tatt no bilder men virker ikke som om folk ser no på bildene. Skal starte å feilsøke fra nøkkeln til startern for å se om det er brudd et eller annet sted eller om det er startern som har tatt kvelden. Har retta reg reima slik at den nå står riktig. Men har ikke fått testa noe siden startern er død. skal snart begynne på dashbordet. Skal tette igjen hullene der klima og høytalerne har vært. Lakkering av gulv er også veldig høyt på lista. Må få tak i noe som blir kvitt limet først. Er det lurt å bruke rustbullet her? Har ikke funnet noe av rust i golvet så trenger vel ikke rustbullet? Skal kaste ut subarun til mamma å stjele garasjeplassen hennes snart. Så jeg får sett litt under. Har sett at det er olje på begge diffene.Også en del rust.Og burde vel skifte alle foringer. Må også angripe de rusthullene snart. Er litt rart materiale på bakparten.Virker ikke som om det er stål?:S Men får vel forske litt på det. Opp og ut. (Godt at det faktisk var plussgrader når man holdt på ute en gang og) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Denne sekken er full av asfaltmatter og isolasjon. Den er tung assss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Keep it up ;) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 ser jo på bilder da! Men må man kommenetere hele tiden a? :p koser meg å ser jeg :) sikkert mange andre som gjør det og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 :D Arti å høre en gang iblant at folk faktisk leser det jeg skriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Kosearbeid:D Begynte å vaske med tynner. Men så kom pappa(heldighvis) og sa jeg burde tenkte på helsa og ga meg no anna spray som faktisk var beregna på sånn asfaltdrid. No bilder av hvor pent det blir; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Begynner å komme seg nå! Gleder meg til å se om du får til å skru sammen bilen igjen :P Blir det karbonstoler? Du må jo ha litt karbon, ellers er det ikke grombil... Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg