Gå til innhold

bakke's mazda6 stv!!

Ranger emnet


bakke84

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dumt å spørre,men da slipper jeg å demontere, er det h7 pærer på fjern og nær, eller h4?? :)

 

må bare av me felgene så stipser du fast gummiklossene :) setter på felgen igjen så er du ferdig ;)

 

pærene er h1 overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombord på malangen er en fin vaskehall..hehe

Var det du som hadde/har den corallan enda?

 

 

har nok hadd en små styla corolla ja ;)

solgte den rett før jul og kjøpte mazda6.

ja genial vaskehall :P tørt og fint og ikke minst varmt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla nye høytalera og fått grillen fra stone_man idag :)

spesialtilpassa bla mazda6 :D følgte tilogmed me bruksanvisning til kordan man løsne dør trekket:)

begge dela blir montert imorra kveld :D

tsh687_detailpage.jpg

http://www.pioneer.no/eur/products/25/132/201/TS-H687/index.html

 

neste på stereo fronten blir muligens denne skjermen med forsterker:

avic_f500bt_f_h_medium.jpg

avic_f500bt_l_medium.jpg

http://www.pioneer.no/eur/products/10/20/241/AVIC-F500BT/index.html

kan gjøre det meste den skjermen der ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. styling og videre oppgradering av stereo utsatt på ubestemt tid pga samlivsbrudd :/

må bruke pengan som sku gått til bilen på sofa,depositum,stue bord og tv bord ++ :/

jaja..

men fått montert høytaleran og ny grillen :D

FØR:

DSC00448.jpg

ETTER:

DSC00449-1.jpg

 

GRILL:

DSC00441.jpg

DSC00451-1.jpg

 

Vurderte fjerne innmaten og kun ha svart netting inni..men syns det blei litt nakent der fremme :?

med emblem

DSC00447.jpg

uten emblem

DSC00446.jpg

 

prøvemontert sideskjørt:

perfect fit ;)

DSC00386.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, samlivsbrudd er ikke noe å tulle med, eller.. siden du ler?? :viske: hehe

 

syntes den grillen var farlig lik den som står på min bil... Hva er forskjellen??

 

har du liggende styling? ser at den jeg handlet må tilpasses en del på skjørtene, mens front og bak er bare å lime på og sparkle overgangene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, samlivsbrudd er ikke noe å tulle med, eller.. siden du ler?? :viske: hehe

 

syntes den grillen var farlig lik den som står på min bil... Hva er forskjellen??

 

har du liggende styling? ser at den jeg handlet må tilpasses en del på skjørtene, mens front og bak er bare å lime på og sparkle overgangene ;)

hehe..nei kom feil smily bare :P endra på det no..kopierte bar alt fra mazda-ogn..

hmm..nei vet ikke hvilken grill du har så?

kun sideskjørt jeg har liggende. vente med å lakke til resten kommer.

hmmm.. fikk beskjed av tyskt firma at det kun var sideskjørt av tunemaster sitt kit som ville passe min da jeg også har pre facelift :P

legg ut bilda da av prøvemontering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår