Gå til innhold

bakke's mazda6 stv!!

Ranger emnet


bakke84

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk =)

interiøret og spilleren er ikke fra min bil da.. er ting som står på ønske lista og kommer så snart pengene strekker til =)

vurdere også nye sommer felger da de jeg har har feil inpress og gummien skrapes av når jeg treffer hull/humper..

hadde disse i tankene:

518_orginal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal selvsagt ha avtagbart vis jeg skal ha:) lage det til slik at alt skjules av leppa som skal påvar planen..men krok koster 5000kr hos mazda, så må vurdere det litt om jeg orker kjøpe pga den ikke kommer til å bli så mye brukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

lagt inn bestilling på denne: http://www.cbs-elsenter.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=90&Itemid=64 :D

og delene fra ath kom til bsbildeler i starten av uka, og på vei nordover til meg nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

avbestilt fra cbs ...fant mer fornuftige ting å bruke penger på :P

pakken fra bsbildeler kom idag =)

pakke fra bsbildeler =)

DSC00926.jpg

DSC00928.jpg

DSC00929.jpg

DSC00930.jpg

 

å nok bite i det sure eplet og lime alt på..går kun å feste dem i hjulbuen så me skrua/poppa :( men blei ikke så veldig lav så går vel fint på vinteren også

Endret av bakke84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmmm... ene angeleys settet tok kveld!! bestilt nytt på ebay som skulle være bedre og kraftigere :wink:

montert chrom speil og dørhåndtak 8) fått på tåkelys også :) men ikke fått koblet strøm på de enda.jobber med den saken, kommer bilder så snart det blir lys :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår