Gå til innhold

_Ford: Ford Sierra Mk1 Prosjekt

Ranger emnet


_Ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gøy og se at sirævan begyner og komme seg og daniel ;) blir atig og se hva utfallet blir når den blir ferdig ;)

off topic: LOL akurat nå ringte skyrud !!! ønska god jul og godt nytt år :D Artig kar !!!

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og se at sirævan begyner og komme seg og daniel ;) blir atig og se hva utfallet blir når den blir ferdig ;)

off topic: LOL akurat nå ringte skyrud !!! ønska god jul og godt nytt år :D Artig kar !!!

 

JA blir artig og se hva det blir forno til slutt:)

Får ta deg en tur en dag;)

Såpass ja litt av en skrue den karn ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. forklar meg en ting.. hvordan har du tenkt og tilpasse stolfester? regner med du skal ha bøtte stoler?

 

Driver og sveiser 10pkt. bur i min 4 dørs sierra nå, og så langt så ser det ikke ut som at jeg får plass til stol, hvis ikke jeg kutter bort litt av rammen, som går over girkassa.

 

har du noen smarte ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøyalt prosjekt ;) men står bilen ute når du ikke jobber med den? så på hjulbuen forran at det hadde begynt å ruste igjen :( men går fort av med litt pussepapir da ;) så utrolig bra ut med de hvite felgene :) skal følge så godt jeg kan ;) og lykke til vidre !

 

btw: likte bruksbilen godt. du er flink til å støpe hvis du har lagd stylinga selv iallefall ;)

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. forklar meg en ting.. hvordan har du tenkt og tilpasse stolfester? regner med du skal ha bøtte stoler?

 

Driver og sveiser 10pkt. bur i min 4 dørs sierra nå, og så langt så ser det ikke ut som at jeg får plass til stol, hvis ikke jeg kutter bort litt av rammen, som går over girkassa.

 

har du noen smarte ideer?

 

 

Det har jeg ikke tenkt noe på enda får ta det som det komme, blir nok plass til stoler skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår