akselrv Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Heisan! Noen som vet hvor mye det vil koste å lakkere 4stk felger hos en billakkerer? Det er alufelger som jeg ønsker å få malt blank hvite. Jeg er både lat og lite erfaren på dette. Trenger å få ordentlig grunnarbeid, så det holder en stund. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_beirut Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 siden dette med felger er tatt opp.. har par kantkjørte felger. noen som har peil på hvordan dette fikses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Kantkjørte felger fikser du med sparkel...puss ned skrapene godt, vask med rødsprit eller siliconfjerner, påfør sparkel ( plastic paddings kjemisk metall funker bra) ...så er det bare å pusse:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Kantkjørte felger fikser du med sparkel...puss ned skrapene godt, vask med rødsprit eller siliconfjerner, påfør sparkel ( plastic paddings kjemisk metall funker bra) ...så er det bare å pusse:) Det er vel og bra, men hva med mine felger da? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Prisen kommer jo an på hva slags grunnarbeide som må gjøres på felgene det, om dei er strøken så en bare kan matte dei ned og sprøyte, eller om der er småsår, skader o.l som krever litt mere arbeid før lakkering, det beste er om du tar med deg felgen innom noen lakkverksteder så dei kan få se dem, og gi deg en prisvurdering utifra hvordan dei ser ut Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Prisen kommer jo an på hva slags grunnarbeide som må gjøres på felgene det, om dei er strøken så en bare kan matte dei ned og sprøyte, eller om der er småsår, skader o.l som krever litt mere arbeid før lakkering, det beste er om du tar med deg felgen innom noen lakkverksteder så dei kan få se dem, og gi deg en prisvurdering utifra hvordan dei ser ut De er forholdsvis strøkne, er noen småhakk i to av dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_beirut Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 når jeg pusser de og fyller de med sparkel så må de jo lakkes.. hvilken farge skal da brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hm.. tror nok du bør regne med 3-4k.. har lakkert noen felger jeg. er ikkeno problem det.. har brukt mye industrilakk med godt med klarlakk på... holder lenge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Om du gidder og har litt peil, kan det lønne seg og gjøre grunnarbeidet selv...da jeg fikk lakkert mine felger gjorde jeg grunnarbeidet selv, og betalte 2000 kr. for lakkerings jobben inkl. lakk. ...men det beste er som Bosscat sier, å ta med felgen til lakkeringsverkstedet og få en pris. Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er det ikke lurest å pulver-lakkere felgene? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg